Injustice: Gods Among Us Apk İndir – Sınırsız Para Hileli 2.15

Injustice: Gods Among Us

Injustice: Gods Among Us Apk, DC’nin süper kahramanları ve kötü adamlardan bir takım kurun ve savaşa hazır olun. Tamamen bedava oynanabilen android kart oyunudur. Karakterlerin, hamle ve güçleri birbirlerine karşı farklılık gösterir. Bu oyun sizi hayal kırıklığına uğratmaz. 3’e 3 savaşlar da hayli eğlenceli geçecektir. Özel saldırıları ve süper hamleleri zamanında yaparsanız rakibinizi alt etmeniz için hiçbir neden yok. Online Multiplayer olarak arkadaşlarınızla oynayabilir, turnuvalar düzenlersiniz.

Injustice: Gods Among Us Para Hilesi ile istediğiniz karta sahip olabilirsiniz. Bu sizi bir adım öne geçirecek. Online olarak dünya çapındaki oyunculara karşı gücünüzü ve yeteneklerinizi test etme imkanınız var. Beceri ve takım oyunu bir arada olmalı yoksa hiçbir işe yaramaz. Injustice: Gods Among 2.10.1 şimdi indirilebilir durumda.

  • Sürüm: 2.15
  • Boyut: Sürüme göre değişir
  • Gereken Android Sürümü: 4.0 ve üzeri

Kurulum

İndirme Linkleri

Görseller

Kategori: Android Aksiyon

Etiketler: ,

Yorum Yaz

E-mail adresiniz yayınlanmayacak. (Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.)

70 Yorum

  1. Benim telefonum asus zenfone 2 CPU z den baktım adreno gösteriyp indirdim adreno olanı ama yükle dediğim zaman yüklenemedi diyo ne yapabilirim

    Cevapla
  2. Obb dosyalari silinmis yuklediginiz siteden. Acil upload edin sayin admin beycazimm 🙂 birde islemcinize gore secip indirin demissiniz ama bi secenek var ve hangi islemciye uygun oldugu yazmiyo benim gpu modelim mali lutfen ona dikkat ederek yuklerseniz sevinirim. Kolay gelsin

    Cevapla
  3. Admin telefonun gm 4g adreno işlemci doğru olanı indiriyorum dosyaları ogru yere atıyorum oyunu açınca sol ustte injustice yazıyor hiçbirşey olmuyor lütfen yardim

    Cevapla
  4. Abi ne yaptiysam olmadi telefonum G4 adreno olani indirdim dosyalari dogru yere atmama ragmen ne kadar denesiysem injustice durduruldu diyo bi yardim et 🙁

    Cevapla
  5. Eralp Çetinkaya

    Selamün Aleyküm arkadaşlar size yardımcı olmaya çalışacağım ama şuan ki apk çalışmıyor diye biliyorum

    KURULUM:
    1. Oyunu Play Storedan indirin.
    2. “com.wb.goog.injustice” isimli klasörü dahili hafıza/Android/obb klasöründe bulup zonuna 1 koyun.
    3. Oyunu ana menüye gelip kaldırın. Daha sonra “com.wb.goog.injustice1” isimli klasörü eski haline getirin.
    4. Buradan indirdiğiniz cihazınıza uygun olan apkyi kurun ve oyunu açın!

    GPU MODELİMİ NASIL ÖĞRENİRİM?
    1. CPU-Z uygulamasını play storedan indirerek öğrenebilirsiniz.

    Cevapla
  6. link lerde 3 4 parca var hepsinimi indirmem gerekiyor
    bu tür oyunlar nasıl indirilip kuruluyor bunla ilğili bir sayfa varmı

    Cevapla
  7. Abi oyuna giriyorum internetim açık internet hatası veriyor. İnterneti kapatıp tekrar giriyorum yine hata veriyor. Ne yapmalıyım?

    Cevapla
    • Salih Çinitaş

      Arkadaşım ilk önce telefonunda bi rar uygulaması yoksa play storeden bi rar uygulaması yükleyip işlemcinize göre olan rar dosyasını indirip yüklediğimiz rar uygulamasıyla açıyoruz sonra “com.wb.goog.injustice” kılasörünü kopyalayıor ”Android/obb” kılasörünün içine atıyoruz daha sonra ise indirdiğimiz rar dosyasının içindeki ” Injustice_Gods_Among_Us_v2.11″ apk dosyasının üstüne tıklayıp kuruyoruz ve oyunu açıyoruz
      Bukadar arkadaşlar keyifli oyunlar dilerim

      Cevapla
  8. hocam dediklerinizi yapıyorum oyunu açınca bu şekilde bi ekran geliyor ve oyun açılmıyor bi yardımcı olabilir misiniz? http://hizliresim.com/v4mm4D

    Cevapla
  9. Admin şu turtial yerinde sıkıntı var nasıl çözülecek blok yapıyoruz adam vuruyor ama geçemiyoruz. Acil bir ayar ver şu olaya.

    Cevapla