MARVEL Şampiyonlar Turnuvası Apk İndir – Hasar Hileli 16.1.0

MARVEL Şampiyonlar Turnuvası oyunuyla Marvel evreninin tüm iyi ve kötü karakterleri tek bir yerde toplanıyor. Savaşta karşınıza güçlü rakiplerin çıkacağını unutmayın. Üstelik onlar da sizler gibi gerçek bir oyuncu ve online olarak karşılaşmalara girerek kazanmak istiyorlar. Oyunun 7.0.1 sürümü için nihayet sınırsız para hileli modu çıktı. Böylece kuracağınız apk dosyasıyla istediğiniz kadar oyun içi paraya sahip olacak ve eşya satın alabileceksiniz. Ayrıca oyunda ittifak oluşturarak kurabileceğiniz bir takım da mevcut. Böylece diğer rakiplere karşı takım savaşı da yapabiliyorsunuz. Oyunun güncellenmiş yeni mod apk dosyaları çıktıkça güncellemeye devam edeceğiz. Şimdiden keyifli oyunlar.

  • Sürüm: v16.1.0
  • Boyut: 415 MB
  • Gereken Android Sürümü: 4.0 ve üzeri

Kurulum

İndirme Linkleri

Görseller


Kategori: Android Aksiyon

Etiketler: ,

Yorum Yaz

E-mail adresiniz yayınlanmayacak. (Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.)

2.325 Yorum

  1. master124829838

    hey oyunindir marvel şampiyonlar turnuvasında ittifakta pre-x diye bir kardeşimiz var virüsü ona sal gitsin kanki

    Cevapla
  2. Admin indirdim yazdığın gibi yaptım öğretici de donuyor kaptan amerika ile canavar à öldürdüm ama ilerlemiyor

    Cevapla
  3. birini indirdim hilenin ama düşük bi hesapla oynadım düşmanlar tek vuruşla iniyor yani benim adamlar 400 000 000 küsür vuruyor eskiden böyle değildi düşman hareket etmiyor normal sürümde nasıl vuruyorsan ondada aynı öyle vuruyordu yani şimdi ki hileli sürümlerde milyonlar vurmaması için benim adamların yapılacak bişey varmo

    Cevapla
  4. Mod1 i kullanirken banlanmamak icin hangi bolumleri oynamaliyiz yada hangi bolumleri oynarsak ban yeriz.

    Ben 1 yildir oynuyorum kahramlarin toplam gucu 60.000 millet iki gunde 300.000 yapiyor millet nasil seviye yulseltme icin o kadar malzeme falan topluyor ??

    Cevapla
  5. bu apk ile bi hafta sorunsuz oynuyorsunuz sonra 172 saat banlaniyorsun. banlanma suresi dolunda tekrar swvam ediyosun aradan üc beş gün daha geciyor bu sefer bi ay banlaniyorsun. simdi bi ayin dolmasini bekliyorum. bilgilerinize

    Cevapla
  6. Arkadaşlar hileli modda oynuyorsanız google play hesabıyla girilmiyo haberiniz olsun kabam hesabı girerseniz öğreticiyi oynamaktan kurtuluyorsunuz ve oyuda başta ilk kişiye tek atıp oyun odnmasından kurtuluyorsunuz.

    Cevapla
  7. Hile iyi hoş ama iki karakteri geçemiyoruz. Bence burdaki çoğu arkadaş aynı dertten muzdarip. İlki ani soğuk uygulayan buz adam diğeri vuruş yapamadığımız için elektro. Bu adam zaten heöen öldürüyor pasifiyle. Elektro desen 3 milyon atağımız olduğu için can az olduğundan hemen yansıtıp öldürüyor. Naçizane tavsiyem. Atak bu kadar çokken canın da artırılmasıdır. Bu konuda ne yapılabilir

    Cevapla
  8. Arkadaslar biri nasıl kurulum yapılacağını anlatabilir mi !

    Mod 1
    Mod 2
    Data :/

    Eskiden Play storeden ibdirdigimiz uygulamayi buradan 460 gb apk indirip kurulum yapıyordum , şimdi ise değişmiş nasıl yapacağımı cozemiyorum. Yardım lütfen , nasıl yapabileceğimi anlatır misiniz . Paylaşım için tşk admin .

    Cevapla
    • *Mod 2: Düşmanlar atak yapmaz

      dosyayı indir.

      direk kur. giriş yap oyuna o başlıyor dosyaları indirmeye. başka bişey yapmana gerek yok.
      yükleme bitince oyna.

      Cevapla
      • Tşk ederim . Geçen sefer 470 gb apk dosyasını indirip kurarak yapmıştım Hokeyi . Mod 1 Mod 2 ve suan yeni çıkan data dosyası hakkında bilgim yoktu .

        Mod 2 dosyasını indirip kurulum yapmak yetiyorMuş demek ki

        Cevapla
    • değişiyor ama en az 720 saat yani 1 ay.
      arenalara girme, efsaneler labirentini oynama,
      gerisini oynayabilirsin.

      yani ittifak savaşları, ittifak macerası, normal maceraları rahatlıkla oynayabilirsin.
      ben 3 aydır oynuyorum mod2 ile.

      ne zaman labirent oynadım o zaman ban geldi bir iki güne.

      Cevapla
  9. hile ile efsaneler labirenti oynamadığınız sürece ban yemezsiniz 🙂 ben oynadım yedim.
    tabi mod 2 için geçerli.
    mod 1 zaten denemeyin. hemen ban yersiniz.

    Cevapla
  10. Ben indiremiyorum arkadaşlar indir diyorum yüzde yüz oluyor fakat bekliyor öyle onaylanmayan dosya diyor mod 1 de mesela sorun ne sizce

    Cevapla
  11. Admin bey paralı diyip milleti ümitlendirmeyin bari insaf para hilesi falan yok şimdi bu yorumada cevap vermezsiniz

    Cevapla
  12. Sevgili dostum mod 1 akp dosyasini inceledinmi acilisda tikaniyo tek vurus ama finish
    Olmuyo yanlis yaptigim bisey mi var yoksa mod 1 sorunlumu

    Cevapla
    • once normal veya mod 2 yi indir giris yap ogreticiyi gec kabam’a register ol sonra mod 1 indir oyuna girdiginde ogreticiyi oynama direkman giris yap ( kabam ile ) ve hazirsin dostum

      Cevapla
  13. hile konusunda biraz, hatta çok acemiyim. şu data dosyalarını bir türlü bulamadım LG G5 hilenin yapılışındaki
    “com.kabam.marvelbattle” klasörünü bir türlü bulamadım. search bile yaptım öyle bir şey bulamadı ki atayım obb nin içerisinde yardımcı olabiler misiniz.

    Cevapla