Need For Speed Most Wanted 2 İndir – Full DLC

Need For Speed Most Wanted 2

Need For Speed Most Wanted 2 serinin 2005 yılında çok beğenilen yapımının başarısının ardından 2012 yılında tekrar karşımıza çıktı ve artık o eski efsane yapımı göremesek de yepyeni bir hikayeye giriş yapıyoruz. Amacımız Most Wanted listesinde birinci olmak ve bunun için önce birinci olan aracı bulup onun tahtını ele geçirmemiz gerekiyor. Oyunu sizler için tek link ve torrent olarak ayrı ayrı alternatifler ile veriyoruz. 7 adet DLC paketi de hazır olarak içerisinde geliyor. Şimdiden keyifli oyunlar.

Oyunu yüklerken dili İngilizce seçmeyi unutmayın.

Sistem Gereksinimleri

  • İşletim Sistemi: Windows Vista Service Pack 2 ve üzeri
  • İşlemci: Core 2 Duo 2.4 GHZ ya da Althon X2 2.7 GHz
  • Bellek: 2 GB RAM
  • Ekran Kartı: ATI RADEON 3870 yada NVIDIA GEFORCE 8800 GT
  • Boyut: 2.89 GB

İndirme Linkleri

Görseller

Kategori: Yarış Oyunları

Etiketler: ,,,

Yorum Yaz

E-mail adresiniz yayınlanmayacak. (Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.)

100 Yorum

  1. Oyunda herşeyi kaydediyor aldığım araba, kazandığım yarış vs
    ama ayarladığım tuşları kaydetmiyor her oyuna girdiğimde yeniden yapmam gerekiyor çözümü nedir

    Cevapla
  2. kolay gelsin admin.
    16kblik dosya tüm dlcyimi kaplıyo bide bende oyunun orjinali var onun üstüne yükleyebiliyormuyuz ?

    Cevapla
  3. Ben Oyunu Kurdum ve Sorunsuz bi şekilde oynuyorum fakat yükseltme veya dlc arabalarında sıkıntı var büyük ihtimalle dlc leri indirememedim dlc leri nasıl indirebilirim

    Cevapla
  4. Görkem Değirmenci

    Merhaba Admin Oyunu İndirdim Kurdum Güzelce Oynuyorum Direksiyon Hassasiyetinede Bi Yol Buldum Kol İle Oynuyorum . Fakat DLC den kaynaklı bir sorun olabilir DLC ile gelen arabalara bindiğimde oyun durduruluyor veya DLC yarışlarındada durduruluyor hata veriyor 2 veya 3 kez kurup tekrar denedim ama fayda yok bana yardımcı olabilirmisin ilginiz için teşekkürler …

    Cevapla
  5. ADMİN ARABA SEÇİYORUM MESELA PAGANİ SONRA O YÜKLENME ŞEYİNDE DONUYOR VE OYUN DURDURULDU DİOR NAPICAM PORCSHE DE KALDIM 🙁

    Cevapla
  6. Admin bey İndirdiğim oyunda direksiyon hassasiyeti sıkıntısı var sağ yapıyorum 3 saniye sonra sağa dönüyor bu yüzden genellikle kaza yapıyorum ayalarda gameplay kısmında direksiyon hassasiyetini ayarlicak hiç bir menü bulunmuyor ve oyunda full ayarlarda 90 fps almaktayım fps ilede sıkıntısı yok peki bu neden kaynaklanıyor?

    Cevapla
  7. oyunu kurdum açmaya çalıştım ama “kod yürütülmesi devam edemiyor çünkü D3DCOMPILER_43.dll bulunamadı ” hatası çıkıyor bunu nasıl çözebilirim (tekrar kurmayı denedim)

    Cevapla
  8. admin lütfen acil cevap 40 yılın başı oyun indiriyim diyorum bu hatayla karşılaştım setubu indirdim açtım ve next next diyorum sonra bi dosya seçin diyo orda nereyi seçeceğim bunu d iyor
    the file setup-1.bin could not be located please insert the correct disk or select another folder

    Cevapla
  9. İlk olarak merhaba, ben oyunu yükledim ve kurdum fakat dosyada sadece ”be-nfsmw15dl.iso” var.
    Burda DLC pack yok.Diğer arabaları alıp sürmek istiyorum fakat oyun bir yere bağlanıyor ve sonra kapanıyor umarım yardım edersiniz.

    Cevapla
  10. Windows 10 yüklü.Setupa tıkladığımda virüs uyarısı yapıyor ve yüklemeyi başlatmıyor.Çözümü nedir acaba?

    Cevapla
  11. LÜTFEN CEVAP SELAM Babam bu bilgisayarı Yeni aldı Dlc dosyası ve Crack dosyasını nereye kurcaz.

    Cevapla
    • Oyun çalışıyor ancak dlc ile gelen arabaları oyunda buldugumuzda e ile takas ettigimiz zaman magaza ya yönlendiriyor ,takas yapmıyor .unlocking dlc save dosyası mevcut ancak ingilizce anlatım metni var pek birşey anlamdım kurulum metninden. HOCAM DLC İLE GELEN ARABA BULUP TAKAS YAPTIGINIZDA OLUYOR ? LÜTFEN BULDUGUNUZ ZAMAN YAZARSANIZ SEVİRİM . İYİ EGLENCELER ……

      Cevapla
  12. Abi oyunu indirdim crack ta yaptım oyun açıldı ancak içinde unlocking dlc save dosyası var bu ne işe yarıyor ?

    Cevapla
  13. 4.6 gb yazıyor dosyada ama indirmeye başlayınca indirme sınırı yok daha fazlasını indirdim hala bitmedi bi yardımcı olursanız sevinirim

    Cevapla
  14. Setup.exe çalıştırılamıyor winrardan da çıkaramıyorum ? setup.exe bastığımda,( ! “C:\Users\User\AppData\Local\Temp\Rar$EX39.680\Setup.exe” çalıştırılamıyor )
    hatası alıyorum ?

    Cevapla
  15. abi bu 32 bit çalışırmı benim bilgisayarım 64 bit sistem iyi kasmaz da ama 32 bit çalışır mı hızlı cevap lütfen :/

    Cevapla
  16. benim bilgisayar cd olarak algıladı ve acmıyo su uyarıyı veriyo dosyanın bir nfts biriminde olduğundan ve sıkıştırlmış klasörde ve brimde olmadığından emin olun diyo napiyim sence bide torrenten indirdim

    Cevapla
  17. Admin umarım bakarsın 2 kincisi sen oyunu kurup oynadınmı ve calıştımı hatasız 3 üncüsü pişman olmayıs dimi?? 4 üncüsü bende az önce indirmeye başladım

    Cevapla
  18. Crack nasıl atılıyor Allah rızası için biri ayrıntılı anlatabilir mi ?
    dosya dvd görünüyor program filesten giriyorum sadece crack görünüyor yardım lütfen …

    Cevapla
  19. bai sorunlar bakaydınız bi adam akıllı indiremedim şu oyunu 3 tür farklı siteleri deniyorum b çare artık

    Cevapla
    • /C klasörüne program dosyaları x86 yazar ona bir need for speed most wanted 2 diye bir dosya kur ondan sonra oyuna direk bunun içine at oyuna gir sonra alt+ tab yap masaüstüne geç ordan oyun açıksa eğer kapanmaz ise programa sağ tıkla görev çubuğuna kaydet de ve istediğin zaman gir kardeşim kb admin işine karışır gibi oldum ama bende bi yardım edeyim dedim 😉 sende benim soruya bi cevap yazarsan memnun olurum 🙂

      Cevapla