The Amazing Spider-Man 2 Apk İndir – Hileli Mod 1.2.1

The Amazing Spider-Man 2 Android

The Amazing Spider-Man 2 yapımını herkesin yakından tanıdığı “Gameloft” ‘un üstlendiği aksiyon oyunudur. Marvel ve süper kahraman sevenlerin severek izlediği Spider-Man 2 filminin resmi oyunu olarak piyasaya sürülmüştür. Yüksek kalite seslendirmeleri  3 boyutlu olarak oynayabileceğiniz oyunda New York’u tehdit eden suçluları durdurmaya çalışacaksınız.

Akrobatik dövüş tarzlarıyla kombo yapacak, duvarlara tırmanacak, örümcek ağlarıyla sersemleterek kötü adamlara dünyayı dar edeceksiniz. Örümcek Adam, Demir Örümcek Adam, Ultimate Comics Örümcek Adam kostümlerinin kilidini açıp oynayabilirsiniz. Oyunun hileli modunu sitemiz üzerinden tam olarak indirebilirsiniz. Yan görevleri tamamlayarak sürükleyici örümcek adam macerasında sizlere iyi eğlenceler dileriz.

  • Sürüm: v1.2.1
  • Boyut: 1.18 GB
  • Gereken Android Sürümü: Cihaza Göre Değişir

Kurulum

İndirme Linkleri

Görseller

Kategori: Android Aksiyon

Etiketler: ,,

Yorum Yaz

E-mail adresiniz yayınlanmayacak. (Çözüm isterken lütfen problemi açıklayıcı bilgiler verin.)

105 Yorum

  1. Eyvallah abi sağol ya ben kurdum iyi güzel oyun arkadaşlara bi şey dicem obb ye bi dosya aticaksinizya bence onu en iyi yapan program ZARCHVER PLAY storede var

    Cevapla
    • Kardeş play store’dan ES dosya yönetici uygulamsını indir.sonra youtube dan dosya nasıl çıkartılır ona bak.Herşeyi harfi harfine yap en son dosyayı kur .oyuna giriş yap…

      Cevapla
  2. Beyler lisans hatasını su nedenle alıyorsunuz =Dosyayı obb dosyasına atmadan oyunu kurduğunuz için yaşım 11 YouTube kanalım var Mustafa Oyunda Vegas Gangsteri yazarsanız çıkar . Zemin Emeğine sağlık 🙂

    Cevapla
  3. Hocam. Dosyayi indirdim obb a. Atilacak olani attim. Ama apk yi kurmaya calistigimda uygulama yuklenemedi diyo niye boyle yapiyo telefon lg4

    Cevapla
  4. Ya indiriyorm sorum alıyorum dosya acilamadi diyo telim:
    General mobile android 4g 6.0.1 surumu var
    Hocam yardım

    Cevapla
  5. “Paket Ayrıştırma Sorun Oluştu”

    Hatası aldım sürümün yettiğini ve doğru şekilde kurmaya çalıştığımı düşünüyorum yinede bu hatayı alıyorum.

    Zarchiver ile yapmaya çalıştım ve her kurmaya çalıştığımda % 97’den başlıyor sonrada söylediğim hatayi alıyorum

    Ne yapmalıyım

    Cevapla
  6. ONCELIKLE SELAMIN ALEYKUM KARDES
    BEN BU OYUNUN HILELISI VEYA NORMALINI BI TURLU BULAMADIM SUAN GUNCELMIDIR SENINKI GUNCELINI YAPARSAN COK SEVINIRIM KARDESM

    Cevapla
  7. Hocam 2 sorum olucak öncelikle;

    Hocam bu dosyayı obb klasörüne nasıl atacağız ve bilgisayardan mı yapacağız bu işlemi.

    Ve hocam kurulum yerinde ilk önce telefonunuza kurun diyorsunuz fakat paket dosyası açılamıyor diyor.
    Acil yardım. Teşekkürler.

    Cevapla
    • bilgisayardan veya telefondan hangisi kolay geliyorsa taşıyabilirsiniz, paket ayrıştırma hatası genelde android versiyonu desteklemediği için verebiliyor onu kontrol ettiniz mi

      Cevapla