Among Us İndir – Full PC Online

Among Us, uzay geminizi kalkışa hazırlamaya çalıştığınız bir online basit eğlence oyunudur. 4-10 oyuncuyla oynayın, ancak mürettebattan bir veya daha fazla rastgele oyuncunun herkesi öldürmeye kararlı olan hainler olduğunu unutmayın. Bunun için gözünüz açık olmalıdır. İyi eğlenceler dileriz.

Sistem Gereksinimleri

  • İşletim Sistemi: Windows 7 SP1 ve üzeri
  • İşlemci: SSE2 komut seti desteği
  • Bellek: 1 GB RAM
  • Boyut: 53 MB

İndirme Linkleri

Görseller

video.png (355×81)

Kategori: Oyun İndir

Etiketler: ,,,,,,

Yorum Yaz

E-mail adresiniz yayınlanmayacak. (Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.)

168 Yorum

  1. ilk açılan sekmede alt kısımda olan indir butonuna basın eğer bi sekme açılırsa o sekmeyi kapatıp eski sekmeye dönün ve birkez daha indir butonuna basın indirme başlıyacaktır

    Cevapla
  2. En güvendiğim site sizsiniz ben kaç aydır pc versiyonunu arıyordum buldum oyun indir club e çok teşekkür ederim…

    Cevapla
  3. merhaba oyuna bir güncelleme geldi ve yapılmadan girilmiyor acaba linkler güncelleyebilir misiniz ? veya güncellendi mi?

    Cevapla
  4. harika en güvendiğim sitesiniz among us un güncellemesi kendimi olcak yoksa biz devamlı oyunun yeni çıkan sürümünü mü indircez

    Cevapla
  5. çok teşekkür ederim her oyun oynamak istediğimde sizin sitenizde bulabiliyorum . Ancak Mount and blade bannerlord yok onu da yakında bekliyorum admin :))))

    Cevapla
  6. pro gamer ecrin

    umarım güvenlidir bu kadar çok güzel yorum varsa güvenli olduğunu düşünüyorum altta bluestacks indirilmeli denmiş blue stacks bende z aten var ebdan canlı derslere girmem için zorda olsa yükledik umarım yüklenir

    Cevapla
  7. admin ağabey lütfen şu oyunu güncelle arkadaşlarım ve ablamla oynıyacam inmiyom hata veriyor basarısısz ag bağlantısı diyor ben bu oyunu 3 dört kere indirdim güncelleme olmadan önce hiç böyle hata vermedi abi güncelle lütfen

    Cevapla
  8. arkadaşlar oyunu açmak için bluestacks olması lazım yani oyuız den açılmıyo olabilir bluestacks i indirin olur

    Cevapla
  9. Oyun güncel sürüm ile uyumlu, Sunucu tarayıcı çalışıyor, Oyun esnasında emulator gibi değil ve hiçbir sorunu yok.
    Dostlarınızla girmek isteyip parası olmayanlara duyurulur

    Cevapla
  10. Admin oyun sorunsuz indi teşekkürler. Eğer bir sorun çıkarsa sonradan söylerim. Bu arada kostümler ücretsizmi?

    Cevapla
  11. Hocam ingilizce açılmadı rusça başlıyor nası ingilizce yapacağım freetp org diye biryer açıyor ve 2 tıklama yeri var iksindede soru işareti var nasıl ingilizce yapacağız hocam

    Cevapla
    • Among Us\Among Us_Data\Plugins\x86\SteamConfig.ini dosyasını açın. Language = russian yazan yeri Language = english yapıp kaydedin. yine de olmazsa oyunun içinde ayarlar menüsünün en sağından dili değiştirebiliyorsunuz.

      Cevapla
  12. admin abi oyun iniyor oyunu dogukan adal dan gördüm güzeldi, peki ben bu oyunu arkadaşlarımla oynayabilir miyim ?

    Cevapla
    • Oynayabilirsin krşm arkadaşın server oluşturup kodu verirse kod yerine gir arkadaşlarınla oyna.. iyi oyunlar kanki 🙂

      Cevapla
  13. ThatBoiOnİnternet

    Admin bey selamlar, acaba mobile için; GRID Autosport Crack yapabilirmisiniz? Çok teşekkürler hocam.

    Cevapla
  14. Admin birşey soracağım. şimdi oyun orjinal indirmiyoruzya burda. oyunu orjinal indirenlerle oynayabilirmiyiz yoksa sadece bedava indirenlerlemi

    Cevapla