Assassin’s Creed Origins İndir – Full

Assassin’s Creed Origins oyunu ile bu sefer Mısır’da maceraya koşuyoruz. Her şeyin başladığı yere gidiyoruz, suikastçı kardeşliğin doğuşuna tanık olacağız. Karanlıkta kalmış gizemler gün yüzüne çıkıyor. Sürekleyici bir aksiyonun içindeyiz. Olumlu yorumlar alan bu oyunu konumuzdan indirebilirsiniz.

    ▪ Assassin’s Creed: Origins – Calamity Blade
    ▪ Assassin’s Creed: Origins – Desert Viper Pack
    ▪ Assassin’s Creed: Origins – Naval Quest
    ▪ Assassin’s Creed: Origins – Roman Centurion Pack
    ▪ Assassin’s Creed: Origins – The Hidden Ones
    ▪ Assassin’s Creed: Origins – The Curse of the Pharaohs

Sistem Gereksinimleri

  • İşletim Sistemi: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (yalnızca 64-bit sürümler)
  • İşlemci: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz veya AMD FX-6350 @ 3.9 GHz
  • Bellek: 6 GB RAM
  • Ekran Kartı: NVIDIA GeForce GTX 660 veya AMD R9 270 2 GB
  • Boyut: 40,22 GB

İndirme Linkleri

Görseller

video.png (355×81)

Kategori: Aksiyon Oyunları

Etiketler: ,,,,

Yanıtla Ömer faruk

Cevaplamadan Çık

E-mail adresiniz yayınlanmayacak. (Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.)

249 Yorum

  1. oyunu indirdim, bilgisayarımın 8 gb ramı var ve diğer özellikler yeterli, tek sıkıntı bende 5,92 gb ram kullanılabilir diyor, sıkıntı olurmu ?

    Cevapla
  2. Sistemim gtx 1050 ti 8 gb ram amd ryzen 5 1400 bi kaç ay indirdiğimde cok kasıyodu sebebi sanırım cpu mun cok ısınmasıydı ama artık okadar ısınmıyo bu gece indirip yarın denicem yine kasarsa buda sitenin sorunu.

    Cevapla
  3. buradan en az 15-20 oyun indirdim. şuan origins’i indiriyorum, oyuna steam’den baktım gold edition’ı 402 lira. şuan indiriyorum bedava. ayrıca buradan indirdiğim hiçbir oyunda sorun yaşamadım. destek olarak aldığınız tüm reklamlara tıklayacağım, tebrik ederim.

    Cevapla
  4. hocam defend appolodorus gorevinde iskendirenin mezarinda ki bi adam bugda olduremiyorum gorev ilerlemiyo bi cozum var mi

    Cevapla
  5. letsupload.co ‘da düşük download hızı alıyorum. Bu hızı arttırmanın bir yolu var mıdır? Sitenin özelliği mi bu ?

    Cevapla
    • dostum sistem özelliklerin neydi? oyun kasıyor muydu? fps kaçtı? pc özelliklerim iyi ama bu tür oyunların cracklaerınde optimizasyon sorunu olduğundan kasma yaratıyor bu nasıldı, söylersen güzel olur.

      Cevapla
  6. Admin oyunu indirdim, kurdum, crack yaptım, yönetici olarak çalıştırdım fakat tıkladığımda herhangi bir tepki vermiyor. Win10 yüklü sistemim yeterli ve driverlar güncel. Oyun açılmıyor, yardım eder misin!?

    Cevapla
  7. Mert İsmail Özler

    ISDone .dll hatası alıyorum kaç tane çözüm baktıysam bakayim yok düzelmedi gitti herşeyi denedim valla kim ne dediyse denedim yok yine olmuyor torrenti sildim kontrol ettirdim 8 mblik bişi yükledi ama yine yok sinir olucam ilk başta egyp idi hatanın kaynağı kontrol ettirdikten sonra dlc_15 hatası oldu 2. yüklemeyi birdaha denedim dlc_19 oldu bu seferde bişi var ama çözemedim yardımcı olursanız sevinirim

    Cevapla
  8. bu oyun bir şeyi hariç mükemmel bir oyun o eksik de assassin’s creed’i assassin’s creed yapan şey olan hidden blade yani koldaki o gizli bıçak.

    Cevapla
  9. 42 gb lık repack gold versiyonu indirdim ancak türkçe yama yapınca oyun açılmadı repack olduğu içinmi açılmıyor yoksa başka bir sorunmu zira yama çok önemli oyunun hikayesini tam olarak anlıyabilmek için bu sorunu yaşayıp çözen varsa cevap yazasın lütfen

    Cevapla
    • reprack olduğu için reprackler bildiğin gibi sıkıştırılmış dosyalardır ve sıkıştırıldığı için o dosyaların içine yama kuramassın çünkü zaten repreck yaparken 1 kb bile yer kalmıyor olabildiğince kıstıkları için senin yama kurman repreck dosyasının sıkıştırılmasını olumsuz etkiler bu nedenle repreck bozulur o yüzden hata veriyor.

      Cevapla
  10. Oyuna tıkladığımda 5 saniye kadar resmi Assasins creed resmi gözüküyor ama sonra kapanıyor oyun açılmıyor ondan sonra silip yüklemeyi denedim olmuyor.

    Cevapla
  11. Admin ben oyunu indirdim kurdum açılıyo seviye zorluğunu da seçiyorum sonrasında uzun süre bekleyip kapanıyor. crack mi yapmam gerek napmam lazım bi yardımcı olur musun

    Cevapla
  12. bunu daha once ındırdım.sımdı sadece son dlc sı lazım onu tek atamazmısınız 1.5.1 patch 45 lvlden sonra gorev gelmıyor curse of phoraohs dlc sı lazım yardımcı olacak en azından bır cevap verebılecek yonetıcı arkadas varsa makbule gecer

    Cevapla
  13. SEASON PASS DAHİL Mİ ANA OYUNA

    Assassin’s Creed: Origins – The Hidden Ones
    ▪ Assassin’s Creed: Origins – The Curse of the Pharaohs

    BU DLCLER YANİ

    Cevapla
  14. kolay gelsin 1.5.1 kırıldı uzun bır bekleyısden sonra,
    bız 1.2.1 ındırdık 1.5.1 patch sadece ındırme sansımız olur mu turkce yamada uyumlu olacak mıdır 1.5.1 ıcın şımdıden tesekkur ederım

    Cevapla
  15. hocam ben new game kısmında hikayeye başlamaya çalıştıgımda siyah ekran alıyorum sistemim rahatlıkla ultra grafikte kaldırıyo oyunu siyah ekranın çözümünü bulamadım bi çözüm yokmu hiç alan olmamışmı siyah ekran

    Cevapla
    • Kasmaz asla ben gtx 1050 ile cs go da yuksekte 70 fps alıyom düşük ayarlarda 100 fps aliyo Papciyi orta modda kaaldiriyo sana pnerim gtx 1080 al çokkkk daha iyi oyunlarda sıkıntı yaşamazsın ama gtx 1080 9neririm

      Cevapla
  16. Çıkan ve kırılan dlc’leride eklermisiniz 45 lvlden sonra gorev gelmiyor valley of the desert acık gorunuyor ama gıdemıyorum bılgısı olan varsa bılgı verırse sevınırım

    Cevapla
  17. admin oyunun 1n son çıkan 1.5.1 sürümünü yükleme şansın var mı siteye veya var olan güvenilir sitelerden link atma şansın?

    Cevapla
  18. %45 ya da 50 civarlarında setup durduruldu hatası alan varsa kurulumu doğrudan C ye yapın arkadaşlar. D ye yaptığında yapıyor o hatayı bende de 3 defa aynı hatayı verdi c ye alınca hatasız kurdu. İyi oyunlar…

    Cevapla