Avakin Life Apk İndir – Kilitsiz Mod 1.048.07

Avakin Life

Avakin Life, size mobil cihazlarınız üzerinden sosyalleşirken eğlenme imkanı sunuyor. Açık dünyada gezebileceğiniz bu oyunda grafikler 3D ve oldukça iyi görünüyor. Kendi evinizi tasarlayabilir ve kendi karakteriniz doğrultusunda değişikler yapabilirsiniz. Arkadaşlarınızı parti yapmak için çağırın ve beraber kopun. Oldukça iyi animasyonlar barındıran bu oyundan zevk alacağınıza inanıyoruz.

  • Sürüm: 1.048.07
  • Boyut: 142 MB
  • Gereken Android Sürümü: 4.0.3 ve üzeri

Kurulum

İndirme Linkleri

Görseller

Kategori: Android Rol

Etiketler: ,,,

Yorum Yaz

E-mail adresiniz yayınlanmayacak. (Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.)

232 Yorum

  1. Adım hani herşey alınmış yapmışsın ya seviye işi bozuyor o kadar elbisen var ama seviyen 5 yani hile diyolar hemen para hilesi yapsan daha güzel olurmuş

    Cevapla
  2. Nick değişmek lazım

    Maalesef ki nick değiştirme gibi coins ile ilgili şeyler yetersiz coins diyor sanırım sadece görüntüden ibaret bari nick değiştirmek için birşey olsa 5k vermek oyunda çok fazla

    Cevapla
  3. Modu indirdim indikten sonra açtım uygulama hazirlaniyor diyodu yukle dedim uygulama yuklenmedi dedi. Daha öncede mod kullandım ama böyle yapmıyordu başka bi avakin apk da inik değil bunun sebebi ne olabilir ?

    Cevapla
  4. Hile kullanmak yerine onun yerine bunu indirip bir sürü kombin yapıp fotoğraf çekip (kaliteli güzel) Instagram’da veya Pinterest’e paylaşıp popüler olup insanlara kombin önerilerinde bulunabilirsiniz ben mesela öyle yapıyorum kombin yapıyorum yeni hesap açıp neyse kombin yapıyorum özenli fotoğraf çekiyorum sonra edit uygulaması ile özelleştiriyorum sonrada Pinterest’e kombinde kullandıklarımın ismini vererek görüntü olarak güzellik katıyorum hemde oyunculara kombin önerisinde bulunuyorum:)

    Cevapla
  5. Herşey çok iyi çok mükemmel herşey bedava. Ama bir yerde hata var. Neden karşıdaki oyuncu seni çıplak görüyor? Yani bilemedim şimdi. Ama kıyafet giydikçe lvl atlıyosun.Şöyle yapın. Hileyi yükleyin bir süre hile ile oynayın sonra hileyi kaldırın bir sürü paranız oluyor. Buda benden küçük bir sır

    Cevapla
  6. Admin, lütfen beni yanlış anlama. Şunu sormak istiyorum: Bu hilenin neredeyse hiçbir şey ifade etmediğini ve aslında calismadigini konuşmuştuk daha önce. Niçin her yeni sürümdd paylaşılmaya devam ediliyor burada? Gerçekten anlamak istiyorum nedenini. Teşekkürler.

    Cevapla
    • Kombinler yapıp fotoğraf çekip insanlara kombin önerisinde bulunabiliyor sun Instagranda veya Pinterest’e:)

      Cevapla
  7. Admin veya yöneticiler lütfen şu elbiseler görünmemesi olayını çözün yaparsanız siz yaparsınız güveniyorum para önemli değil zaten herşey açık alınmış sadece şu elbise görünmemesi bizi üzüyor oda olsa efsane bişey olur ayrıca bizi merakta bırakmayın bi tarih verseniz hani oda iyi olurdu

    Cevapla
  8. Lütfen bu sorun bitsin adam beni oyunda çıplak görüyorken bu oyunu moda olarak giydirmek için indirmedim ve bu sorun en kısa zamanda bitsin lütfen

    Cevapla
  9. Ben bir yere giriyorum girdiğim yerde herkes beni çıplak görüyor sadece ben kendimi çıplak görmüyorüm ayrıca şuda var, ben oyunda kızı giydirdiğimde oyundan çıkıp girdiğimde kız çıplak görünüyor bu ne arkadaşım

    Cevapla
  10. Merhabalar,Kardeşim ile oynarken burdan paramız bu hileden 0’a düştü,30 levelim ve çok üzüldük…Lütfen ve hiçbir yere gidemiyoruz?

    Cevapla
  11. Bu oyunu bildim bileli bir adam akıli bi hile yapamyorlar arkadaşlar bi mod menu vardı xp veriodu bide elmaz bir tek o ama şimdiyse onu da yapmyorlarr.. 😀

    Cevapla
  12. Admin bey size diyorum

    Hiç kimseye gözükmüo bütün kanatlar setler kıyafetler güncelleme mükemmel gerçekten yaa

    DÜZELTİN

    Cevapla
    • Oyundaki hatalar: üstümüzü giyip sosyal bir ortama gidersek herkes bizi çıplak görüyor mobilyaları evimize koyunca kaydedemiyoruz kaydedince bi sorun oldu diyor herhangi arkadaşımza elmas ile ve ya avacoin ile hediye verirsek paramız gidiyo ve normal paramız gözüküyo shop tan arkadaşımıza bir eşya gönderince bizim paramızdan gidiyor bütün evlere sahip gözüküyoruz ama my apartmens a tıklayınca sadece 2 3 tane ev gözüküyo lütfen bunları düzeltin oyunun böyle hiç bir anlamı YOK

      Cevapla
  13. Admin bey size diyorum

    Ben giremeiyorum geröeği sildim bunu yükledim giriyorum bişeyler dio beni play storye atıp avakin life oynunu gösterio aç ve sil yazıo aç tıklıom gene aynı yazı çıkıo en sonundada sil dedim sildi hileli oyunla silindi

    Cevapla