Battlefield 5 İndir – Full

Battlefield V, 2. Dünya Savaşı ile köklerine dönüyor. Senaryo modunda sizin etkileyecek insanı dramalara şahit olacaksınız. En zengin ve en sürükleyici Battlefield’ın keyfini çıkarın. Beklenmedik cephelere gideceksiniz.  Fransız sömürgeci birlikleriyle birlikte çarpışın. İyi eğlenceler diliyoruz.

Sistem Gereksinimleri

  • İşletim Sistemi: Windows 7, Windows 8.1 ve Windows 10 (yalnızca 64-bit)
  • İşlemci: Core i5 6600K veya Core i5 6600K
  • Bellek: 8 GB RAM
  • Ekran Kartı: NVIDIA GeForce GTX 1050 / NVIDIA GeForce GTX 660 2 GB
  • Boyut: 50,56 GB

İndirme Linkleri

Görseller

video.png (355×81)

Kategori: Aksiyon Oyunları

Etiketler: ,,,,,

Yorum Yaz

E-mail adresiniz yayınlanmayacak. (Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.)

65 Yorum

  1. oyunu kurdum fakat hata veriyor bu yazı çıkıyor yardımcı olurmusunuz ?

    ‘origin is not installed, and is required to play your game please reinstall origin’

    Cevapla
  2. Admin koyduğunuz için tşk ederim. Ama ben nasıl kuracağımı bilmiyom. Torrent indirdim Origin Setup’u indirdim sonra ne yapmam gerekiyor??? (Cevabı nolur yazınn…)

    Cevapla
  3. Oyunu indirdim origin i indirmemi istedi onuda yaptım fakat logoya tıklayınca oyun açılmıyor crack de yaptım ama olmadı

    Cevapla
  4. Book Of Demons çıkalı 1 hafta olmuş oyun aşırı hoşuma gitti satın alamıyorum hocam ne zaman kırılır sizce teşekkürler.

    Cevapla
  5. admin çok teşekkür ederim oyunu indirdim kurudm bir sıkıntı yok fakat bunun türkçe yaması yok değil mi ?

    Cevapla
  6. hocam iyi günler beğendim sitelerden birisiniz öncelikle google drive tek linkler çok işe yarıyor.

    2. olarak bu oyunun corepackı çıktı 33 gb

    Battlefield V – Deluxe Edition [Build 3891220 + MULTi14] – CorePack

    bunu tek link update edebilirmsinz google drive , boş zamanınzda teşekkürler

    Cevapla
  7. Usta repacki cıktı sanki fitgirl felan bi bakar da günceller misin torrent linki repack olarak indirelim bu gece.

    Cevapla
  8. kardesım ben mafıa 2 far cry prımal 2 gıbı oyunlarda mod desteklenmıyor hatası alıyorum oyun acılıyor ses var ama goruntu yok yardım edersen sevınırım !!1!!!

    Cevapla
  9. admin kurulum bitince aynen şu yazı çıkıp kurulum tamamlanıyor ama oyun acılınca atıyor hemen yazı şu: Error The VC ++ runtime redistributable package was not installed succesfully. Setup cannot continue. (false)

    Cevapla
  10. admin kurulumda sıkıntı yok ancak oyun açılış sayfasında kapanıyor çözümü nedir windows 10 kullanıyorum

    Cevapla
  11. Bu kadar güzel paylaşımlar için öncelikle teşekkürler fakat torent dışında da linkler eklerseniz müthiş olur

    Cevapla