Brawl Stars Apk İndir – Hileli Mod 33.151

Brawl Stars

Brawl Stars ile Supercell’in merakla beklenen aksiyon oyunu nihayet çıkışını gerçekleştirdi ve hayranlarıyla buluştu. Oyun genel itibariyle gerçek zamanlı savaşlar üzerine kurulu ve dikey olarak kullandığımız telefonda karakterleri kontrol ederek rakipleri vurmaya çalışacağız. Arkadaşlarınızla 3v3 battle royale, kristal ve yıldız toplama, Brawl Ball ile topu rakip kaleye götürme ve takımınız tarafından korunan kasayı rakip yağmacılardan koruduğunuz Heist modu gibi birçok eğlenceli oyun modu bulunuyor. Ayrıca koleksiyonunuza topladığınız karakterlerin seviyelerini yükselterek yeni yeteneklerin kilidini açabilirsiniz. Oyunu apk olarak indirerek hemen oynamaya başlayabilirsiniz.

  • Sürüm: 33.151
  • Boyut: 151 MB
  • Gereken Android Sürümü: 4.1 ve sonrası

Kurulum

İndirme Linkleri


Görseller

Kategori: Android Aksiyon

Etiketler: ,,

Yorum Yaz

E-mail adresiniz yayınlanmayacak. (Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.)

3.266 Yorum

  1. Admin güncellemişsin ama nulls u günceller misin?
    Lütfen byron istiyom abi ben hep burdan indiriyorum beni kırma olurmu?
    Cevap verirsen sevinirim lütfen…

    Cevapla
  2. 2 gün sonra gelsin admin güncelleme edgar byron albay ruff ile oynayısımız var 2 gün sonra getir adminnn sesimi duyy

    Cevapla
  3. Bence edgar ve broyn gelecek ama albay ruff gelmicek çünkü albay ruff güncellemesi yeni geldi ama edgar ve broyn u max layıp daha kolay kasabiliriz☺

    Cevapla
  4. Oyunu mutlulukla oynuyorum ama güncelleme gelmedi bu beni üzdü yorumlara bakiyorum guncelleme kostumle gelince gelcek diyolar ama ben o kadar bekleyemem zaten yeni kostümler videolarda görünüyo gelsin bence gelmezse 2 yıl sonra bakarim albay ruff gelmişmi 🙁

    Cevapla
  5. Arkadaşlar yeni surum btutun kostumler geldiginde toplu olarak getirilecek bu yuzden yeni kostumlerin ve brawl passin gelmesini bekelyin

    Cevapla
  6. Abi lütfen güncelleme yap ya hep loula oynamak sıktı oyuna albay ruff geliyor ama nulls brawl hiç güncenlenmiyor

    Cevapla
  7. Admin yeni bir surum çıktı bu sürümü yapmaya hemen başlamalışın iyi basarılar saolun hemen yapmalısınız iyi is cikardiniz

    Cevapla
  8. admin hep sen sadece hilesiz sürümü güncelliyorsun birkezde nulls sürümü güncellesen şaşarım oyuna albay ruff geldi sen daha edgarlı sürümü güncellemedin yuh be hadi diğer sitelerde yapmadı bir kez ilk sen yapsan ne olur du bu nedir yaa

    Cevapla
    • Olum adamın üstüne niye gidiyon bu hile güncellemesi sadece sen güncellemesinde oluyor yani 5.sezon gelince hile güncellemeside gelecek az sabret

      Cevapla
  9. Yav kardeşim hu adamlarin derdi ne 3ay oldu guncellenmeyeli yeter getirsinler ben byronla oynamak istiyorum ,☹️

    Cevapla
    • Evet 27 kasım diyor artık yeni güncelleme gelecek güncelleme gelsin ben Albay Ruff la oynamak istiyorum getirin artık!

      Cevapla
  10. Abi byron,edgar,colonel ruffs güncellemesi yeni sezon başlıyıncamı 33.118 güncellemesi ozamanmı yayînlanacak

    Cevapla
  11. Bence güncellemeler gelmeli şuan daha kış güncellemesinde nulls brawl güncellemeleri hemen yapmalısınız.Çünkü:herkes güncellemede gelen karakterler yeni özellikler için yüklüyo ama yeni şeylerin olmadığını görünce hayal kırıklığına uğruyo nulls brawl ‘ı siliyo

    Cevapla
    • Yardımcı-Kuş

      Merhaba ben sana yardımcı olabilirim
      İlk başta buradan nulsbrawl yada rebrawl indire tıkla ondan sonra
      Ordan !!!DOWLOAD!!! Tuşu var oraya tıkladıktan sonra…
      İndirecektir ondan sonra ayrıntılar diyip oradan ne kadar indiğine
      Bakabilirsin ondan sonra oraya tıkla ve sana ayarlara atacaktır
      Oradan ‘BİLİNMİYEN KAYNAKLAR’ ı aç ondan sonra yükleye bas eğer olmuyosa
      brawl stars-ı sil 9yle dene iyi günler..

      Cevapla
  12. Abi Buffy Güncellemesi Geldi Söz hala byron la Edgar in güncellemesini yapmamissinoz aşkın gör bunu

    Cevapla
  13. İlker ✓™Love You (:

    Nulls Brawl yapimcisi andrey den açıklama andrey:Güncelleme en az 9 güne gelicek hemde edgar byron ve yeni kromatik karakter ruffs ile Şikayetleriniz sebebiyle savaşa girerken 20 saniye bekletmeyi kaldırdık ve artık brawl PASS odullerini alabileceksiniz Yani sizin için oyunu yeniden yarattık baştan yaptık Yeni kostumler yeni etkinlikler hepsini ekledik 32.170 sürümü güncel ama koyamayiz yani 33.537 güncellemesi ile hepsi gelicek Beklemede kalın bu arada benim düşüncem arkadaşlar güncelleme çıkarsa admin 1 -2 güne yükler yani tüm siteleri takipte kalalım

    Cevapla
  14. Abi niye byron gelmedi admin nolur cevap ver nolurrr
    Şu güncelleme gelsin artık sıkıldım ve artık albay ruff geliyor teni kostümler geliyor admin nolur !!!

    Cevapla
  15. Tamam byron ve edgar istiyorsunuz ama ADMIN ab iyi zorlamayın alt lara inin daha gelmemiş siz admin abiye HALADA ( admin abi ne zaman güncel gelecek ) bakın sinirlenmedim nazikçe söylüyorum lütfen admin ab iyi zorlamayın
    🙂

    Cevapla
  16. brawl stars hileli oyun indir club yazın en üsttekine tıklayın aşağı inin orjinal, nulss ve normal sürüm var siz nulsa başcaksınız sonra alttaki dowland’a bascaksınız elmas ve altın sınırsız kostüm full hepsi var çok güzel

    Cevapla
  17. Bu arada nulls brawl da 20 saniye olayı kalkmıştır bilginize yeni güncelleme 12 sonra gelince bu 20 saniye olayı kalkicak

    Cevapla
  18. Arkadaşlar güncelleme andreinin dediği gibi 12 gün sonra geliyor nulls brawl yapımcılarından andrein şöyle söylüyor;nulls brawlin edgar ve byron sürümü mevcut ama ekleyemeyiz dedi sizin için brawl pass ödüllerini alma aynı yükleme ekranını yapma ve güncelleme albay ruf ile eklenecektir diye söylemiştir sürüm 12 gün sonra çıkıyor 33.157 sürümü olmasi lazım bilginize

    Cevapla
    • Saol kardeşim bende evde patlıyordum en azından biraz rahatladım Albay Ruff (yazılışı doğru mu bilmem) ile geleceği için mutluyum

      Cevapla
  19. Arkadaşlar Nuls Brael Yapimcilarindan Andrei Şöyle Diyor
    Andrei: Güncelleme En az 12 Güne Gelecektir Şikayetlerinizden Ötürü 20 Saniye Bekletmeyi Kaldırıyoruz.Beprawl Pass ödüllerinin Alınması Ve Daha Fazlası.Albay Ruffy Gelince 33.570 Sürümü İle Getireceğiz.Yeni Sürüm Mevcut.Ama Henüz Koyamayız……

    Cevapla
    • Allah razı olsun knk bize bu haberi getirdigin için tmm o zaman 12 gün falan bekleyelim o zaman a kadar zaten normal brawl starsa güncelleme gelir ordaki güncellemeye bakarız oynariz

      Cevapla
  20. 32.170 ne zaman gelecek acaba nolur artık gelsin admin kardeş nolur gelsin yeni güncelleme geldi sen hala 32.170 i getirmedin

    Cevapla
  21. Abi ne zaman gelecek bu byron ve edgar güncellemesi yaa yeni brawl talk geldi ama hala buna güncelleme gelmedi her gün bakıyorum hiç bir gelişme yok yaaa artık getirin şu güncellemeyi

    Cevapla
  22. Arkadaşlar güncelleme sadece 8 veya 9 gün sonra geliyor. [NULL’S BRAWL’DA GÜNCELLENECEK!]
    ADMINI BASKI ALTINDA BIRAKMAYALIM?!

    Cevapla
  23. 17.sezonda belki gelir

    Merak etmeyin admin 7.Sezonun gelince getirir siz canınızı sıkmayın nerdeyse 10 ay bekleyin gelir admin yavaş yolluyo belliki olsun brawl Talk oldu haberiniz olsun bu arada admin 7.sezon değilde herhalde 17 sezonda gelir

    Cevapla