Farming Simulator 19 İndir – Full Türkçe

Farming Simulator 19, sil baştan yenilenmiş grafik motoruyla çıkışını yaptı. Bilgisayarınızda gerçekten bir çiftçilik deneyimi yaşamak istiyorsanız, bu oyun size şans veriyor. Bu sefer resmi Türkçe dil desteği de içeriyor. Sürükleyici ve harika görsel efektler sizleri bekliyor. İyi eğlenceler diliyoruz.

    ▪ Mahindra Retriever 1000
    ▪ HOLMER Terra Variant DLC
    ▪ Anderson Group Equipment Pack
    ▪ John Deere Cotton
    ▪ CLAAS TORION 1914 Dev Mule
    ▪ CLAAS Dominator 108 SL
    ▪ Platinum Expansion

Sistem Gereksinimleri

  • İşletim Sistemi: Windows 7 ve üzeri (yalnızca 64-bit)
  • İşlemci: Intel Core i3-2100T @ 2.5 GHz veya AMD FX-4100 @ 3.6 GHz
  • Bellek: 4 GB RAM
  • Ekran Kartı: Nvidia Geforce GTX 650, AMD Radeon HD 7770
  • Boyut: 5,89 GB

İndirme Linkleri

Görseller

video.png (355×81)

Kategori: Simülasyon Oyunları

Etiketler: ,,,

Yanıtla the_dark

Cevaplamadan Çık

E-mail adresiniz yayınlanmayacak. (Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.)

299 Yorum

  1. Oyunu Türkçe yapmak için FS19’un içinde x64’e atıyorum ancak oyuna girdiğimde hala English yazıyor. Neden olabilir.

    Cevapla
  2. abi bu benim bilgisayarda bu hatayı veriyor “bu dosyanın çalıştırdığınız windows sürümüyle uyumlu değil.Bilgisayarınızın sistem bigilerine bakarak size programın x86(32 bit)veya x64(64 bit) sürümlerinden hangisinin gerektiğini belirtin ve ardından yazılımın yayıncısına başvurun.”diyo sürüm uyuyor ama bu hatayı veriyor ne yapabilirim?

    Cevapla
  3. bazıları 3d driver hatası almıs olabilir oyuna tıklayınca internete fs 15 3d driver hatası yazın onu izleyin fs19 dada aynı hata çözümünü bu videodaki yöntemle yapın olacaktır

    Cevapla
    • 3d driver hatası, bu yöntemde bahsedilen 0 fs19 da yo,k not defterinde bu ibare yer almıyor. Başka çözüm varmı acaba

      Cevapla
  4. halden faydalan anbilgin 1

    Benim tahminim eger 1.2.0.1 sürüm eğer beta ise tam sürümü çıkartmak doğru olmaz çünkü şimdi çıkartırsanız oyun yeni bir güncelleme alırsa sil baştan yeni gelen versiyonu yapmak durumumda kalınır. oyüzden çıkartmazlar.
    (1.2.0.1 tam sürüm eger oyuna gelirse crack kısa sürede oluşturulacaktır zaten )

    Cevapla
  5. Merhaba bu oyunu telefona indirebilirmiyiz her yerde youtub da diyor indirebilirsiniz diriyoruz olmuyor siz biliyorsunuz nasıl indirebiliriz

    Cevapla
  6. beyler satın alın yazısı oyun dosyalarından oynanış süresini 0 yapın oluyo youtubeden bakın çoğunluk biliyodur

    Cevapla
  7. Admin oyunu 3-4 gün oynadıktan sonra sürekli oyundayken oyunu satın alın yazısı çıkıyor sürekli bildirim geliyor oyunun sitesine yönlendiriyor var mı bi çözüm satın almaktan başka?

    Cevapla
  8. benim ekran kartı geforce gt 2 gb işlemci pentium(R) dual-core CPU E5300 @ 2.60Hz
    olduğu halde açılmıyor

    YARDIMCI OLUN:(((

    Cevapla
  9. shader 3.0 hatası alıyorum youtube ve internettekileri denedim ama olmuyor hepsi 2017 için 2019 için bir çözum var mı halbuki 3d vision yüklü bilgisayarda

    Cevapla
  10. Abdurrahman Arslan

    Admin ben oyunu oynuyorum bir sıkıntı yok. Ama oynarken ara sıra Farming Simulator 19 un tam sürümünü alın gibi bir şey uyarı geliyor. Bir çözümü var mıdır yani oyundan atmıyorda sadece sormak istedim 🙂

    Cevapla
  11. admin oyunu yükledim 4 gün oynadım bugün oyuna girmedi hata verdi hata da GIANT ENGINER 8.0.0. hatası aldım nasıl düzelte bilirim yardımcı olursanız sevinirim

    Cevapla
    • Aynı sorun bende de vardı oyunu steamdan satın almıştır geri iade ettim ne kadar da heveslenmiştim 19 için ama olmadı bilen yok

      Cevapla
  12. Beyler oyun süper açılıyor bi sorun yok Türkçe de yapabilirsiniz oyunu google drive ile indirin tek setup exe olcak onu kurun hepsini tam yaptiktan sonra oyunu açın ama rusça gelecek onu değiştirmek istiyirsaniz youtube de var❣️❣️

    Cevapla
    • Nasıl türkçe dil indirdin ? Oyunun dosyalarının içinde steamapi.ini olucak ac onu english yazan yeri turkish yap.

      Cevapla
  13. Merhaba admin bugün oyuna yeni güncelleme gelmiş ama tekrardan indirmek istemiyorum güncelleme dosyası varmı ?

    Cevapla
    • kerim timurcuoğlu

      mağazaya gir baskan orda traktr resmi falan var onun haricinde 4 seçenek daha var ya hani orası rda 4 kare li bir yer var aha oraya tıkla sonra aldıklarına dikkat et bak sarılar yem hayvan yemi sen mavi ve yeşil demirli olanı alacaksın 😀

      Cevapla
  14. kerim timurcuoğlu

    abim allah senden razı olsun.ama ne olursun şna multiplayer modu falanda getir bir crack olur bir sey olur.en kısa zamanda sitendeyiz abi seni bekliyoruzz allah ne muradın varsa versin abicim : )

    Cevapla
  15. Hocam drive linkinde kota aşılmış kopya oluştur denildiğinde de hata veriyor bilginize. Bu arada hızlı hizmet için tebrikler.

    Cevapla
  16. gercekten harika is yapiyorsun admin! emegine saglik!!! hic sorun olmadan yukledim oyunu ve turkce yamasini’de kolayca yaptim. Kisacasi sag’ ol!

    Cevapla
  17. Açıklama gereği duydum. Bazı oyunlar ön sipariş edilebilir ve çıkış tarihinden önce tamamen erişime açık olabilir. Buda oyunun çıkış tarihinden önce kırılabileceği anlamına geliyor. Oyun Türkçe ve Full. Kırılmayan hiçbir oyunu admin eklemez siteye bilginize. Sizler için en hızlı ve en stabil oyunları yüklüyor.

    Cevapla
  18. Oyunu indirsem herhangi birşey olurmu casper nirvana c700 laptop kasarmı yada kaldırırmı cevaplarsan çok mtlu olurum

    Cevapla
  19. 4 gb hesabınımı yapıyonuz indirin öğrenin açılıyormu açılmıyormu sistem gereksinimide yazıyor yukarda daha neyi sorguluyonuz anlamıyorum indirin deneyin açarsa açar açmassa vesselam

    Cevapla
  20. Admin cevap verirsen sevinirim. Anlarsın sen bu işlerden

    İşletim Sistemi: Windows 8.1 Pro 64 bit
    İşlemci: Pentium(R) Dual-Core CPU E6500 @ 2.93 GHz 2.94 GHz
    Bellek: 4 GB RAM
    Ekran Kartı: Nvidia Geforce GTX 420 2GB

    Sistemim yukarıdaki gibi oyunu düşük ayarlarda rahat oynatır mı ?

    Bu arada çok hızlısın tebrikler

    Cevapla