FIFA 23 İndir – Full Türkçe

Fifa 23, EA Sports tarafından geliştirilen modern bir futbol oyunudur. FIFA 23’te hem erkeklerin hem de kadınların FIFA Dünya Kupası heyecanını yaşayabilirsiniz. FIFA 23’te ilk kez EA SPORTS FIFA tarihinde kadınlar kulüp takımlarıyla oynayabilirsiniz. Kornerler ve duran toplar tamamen yenilendi. İyi eğlenceler.

Sistem Gereksinimleri

  • İşletim Sistemi: Windows 10 (yalnızca 64-bit)
  • İşlemci: Intel Core i5 6600k or AMD Ryzen 5 1600
  • Bellek: 8 GB RAM
  • Ekran Kartı: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti or AMD Radeon RX 570
  • Boyut: 41,49 GB

İndirme Linkleri

Görseller

video.png (355×81)

Kategori: Spor Oyunları,Türkçe Oyunlar

Yorum Yaz

E-mail adresiniz yayınlanmayacak. (Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.)

103 Yorum

  1. admin oyuna sıkıntısız giriyorum oynuyorum maçımı maç biter bitmez hiçbir hata vs vermeden direk atıyor yardımcı olur musun lütfen

    Cevapla
  2. merhaba fifa 23 indirdim kurdum oyuna girdim dil seçme bölümünü geçince oyundan atıyor çözümünü bilenler yardım edebilirlermi

    Cevapla
  3. hocam arayüzlerde kasma yok ama maç içinde çok ağır oynanıyor fps yüksek ama slow şekilde oynanıyor neden olur acaba

    Cevapla
  4. ADMIN selamın aleyküm oyunu indirdim girişte felan gayet sorun olmadan herşey tamam.
    Ama önceden güzel bir şekilde maç felan yaparken şimdi sürekli oyundan atmaya başladı bazen Dırectx hatası vererek atıyor bazen direk atıyor.
    Bu konu hakkında yardımcı olur musun lütfen sana zahmet.
    Yani bilgisayarında oyununda grafiklerini nerdeyse en düşüğe almama rağmen bu sorun sinir etmeye başladı.
    VEYA BİLEN ARKADAŞLAR VARSA YARDIMCI OLURSA SEVİNİRİM.

    Cevapla
  5. merhaba fifa 23 exe ye tıklıyorum ama tepki vermiyor mavi işaret dönüyor ama hiç açılmıyor çözümünü biliyorsan yardımcı olabilirmisin admin

    Cevapla
  6. merhaba admin oyunu kurdum launcherden değilde kurulu olduğu yerden başlattım hiçbişey olmadı eeylemsizlik hatası aıyorum yönetici olarak başlatsamda normalde açsam olmuyo

    Cevapla
  7. giriş noktası bulunamadı arızası alıyorum yardımcı olursanız veya sebebini biiyorsanız yardımcı olur musunuz

    Cevapla
  8. admin oyunu indirdim sorunsuz çalışıyor ama oyun kolum yok bu oyunu çalıştıracak oyun kolları hangisi ona göre alacağım ?

    Cevapla
  9. admin oyunu full+full oyunuyabilecek sisteme sahibim ama oyunu sadece 7-8fps civarlarında oyniyabiliyorum sebebi nedir

    Cevapla
  10. admin ısdone.dll hatası alıyorum işlemleri yapmama rağmen hala aynı hatayı alıyorum teamviewer ya da alpemix ile bağlanabilir misin kaç gündür aynı sorunu alıyorum internetteki bütün videoları araştırmama rağmen

    Cevapla
    • Merhabalar berk oyun direk açıldımı benimki fıfa 23 yazısında takılı kaldı da onun bir çözümü varmı varsa biliyor musun yardımcı olursan sevinirim ☺

      Cevapla
  11. Admin Ben Oyunu Açamıyorum FİFA 2023 Açıyorum Run Game Diyorum Crack Error Open: Geçersiz bir değişken sağlandı Diyo Oyunu Hiçbir Türlü Oynayamıyorum

    Cevapla
  12. Admin bende orjinal oyun vardı üstüne crack kurdum dünya kupası modu açılmıyor internete bağlanmaya çalışıyo ve ekran öyle kalıyo çözümü varmı?

    Cevapla
  13. admin merhabalar, spiker rusça olarak geliyor ve asla değiştiremiyoruz oyun içinde bunu nasıl ingilizce spiker yapabiliriz?

    Cevapla
  14. Admin bir daha sorayım aşağıda sormuştum ama herhangi bir cevap alamadım. Bende şuan spiker ve yorumcu yok maç içi bunu nasıl düzeltebilirim teşekkürler

    Cevapla
  15. oyun için sorunsuz bir crack yayınlandı. önceden indirdiyseniz sadece crack dosyasını indirip problemsiz bir fifa deneyimine kavuşabilirsiniz.

    Cevapla
  16. Oyunda save alınmıyor, kariyer modu oynayacağım save alamadığım için tüm oynadıklarım kayboluyor. Var mıdır bir çözümü?

    Cevapla
    • kankam onun için x360ce olması lazım o programı indir uygulamayı direkt kurulu dizine at çalıltır kolun ayarlarını yap oluyor bide xinput 1 3 diye bi dosya var o 3ü 4 yap

      Cevapla
  17. selam admin kolay gelsin ben oyunu indirdim maça başladan sonra oyundan atıyor neden acaba nvida geforce gtx 1050 ti 4 gb ekran kartım ve 16 gb ram olan bilgisayarım var 2,3 v crack kurulumu da yaptım ama aynı hatayı vermeye devam ediyor yanıt verirseniz mutlu olurum teşekkür ederim

    Cevapla
    • oyunu sil baştan yükle eğerki gine devam ederse maalesef bilemiyorum bende orjinal vardı maça girince atıyordu sonra silip baştan yükledim bi 4 5 maç oynadım sonra gine devam etti

      Cevapla
  18. fifa oyunlarının kırılmaması için para ödendiğini duymuştum şimdi burda görünce bi tedirgin oldum acaba indirenler yazabilir mi

    Cevapla