Forza Horizon 4 İndir – Full

Forza Horizon 4 oynanabilir hale geldi. Tek başınıza veya başka araçlarla İngiltere’yi keşfedin. Oyunda 450’den fazla araç sizler için bulunuyor. Daha önce yayınlanmış tüm DLC paketleri de sürüme eklendi. Kurmadan önce lütfen önce konuyu dikkatlice okuyun. Yoksa sorun yaşarsınız. İyi eğlenceler dileriz.

Yüklemeden önce Geliştirici Modunu aktif ediniz.

Sistem Gereksinimleri

  • İşletim Sistemi: Windows 10 (sadece 64-bit build 1903 ve üstü)
  • İşlemci: i3-4170 @ 3.7 Ghz
  • Bellek: 8 GB RAM
  • Ekran Kartı: NVidia 650TI / AMD R7 250x
  • Boyut: 44,65 GB

İndirme Linkleri

Görseller

video.png (355×81)

Kategori: Yarış Oyunları

Etiketler: ,,,,,,,

Yorum Yaz

E-mail adresiniz yayınlanmayacak. (Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.)

136 Yorum

  1. oyunu torrentten indirdim repack dosyası var repack dosyasının içindeki setuptan oyunu kuruyorum ancak oyunu kurduktan sonra torrent olarak indirdiğim repack dosyasını silsem oyuna birşey olur mu

    Cevapla
  2. Admin merhaba oyunun setup dosyasını indirdim kuruyorum ama setup aşırı yavaş ve pc yi aşırı yavaşlatıyor hiçbir işlem yapamıyorum (gtx1060 6 gb-16gb ram-i7 4.20 işlemci) sebebi ne olabilir

    Cevapla
      • Admin oyuna büyük güncelleme gelecek 14aralıkta supra gelecekmiş bu güncelleme geldikten sonra güncel oyun crack ne zaman çıkar. Yani 14 aralıktan sonra güncelleme ne zaman gelir.

        Cevapla
  3. farklı yerlerden bir kaç kez indirdim ama çalışmamıştı
    yeni indirdim ve videoda bahsedildiği adım adım kurulum yaptım sorunsuz çalıştı teşekkürler.

    Cevapla
  4. başkan ben bu oyunu indirdim kuruyor şimdi kurduktan sonra herhangi bi işlem yapmam lazım mı video yu tam izlemedim ingilizce çünkü windows 1903 kurulu bende onda bi problem yok

    Cevapla
  5. oyuna güncelleme gelmiş güncelleme limkini atabilir misiniz
    45 gb da az değil kurlumu da 5-10 saat sürüyo ztn

    Cevapla
  6. Oyunun sonlarına yaklaştım. Bir şey farkettim. Özel yükseltme kısmındaki dönüşüm bölümünde motor dönüşümü yükseltme ayarı yok. (Engine Swap) Bu ayarı görebilmem için ne yapmam gerekiyor. Orjinal oyunca var sanırım crackli versiyonda yok. Saygılar

    Cevapla
  7. admin oyunu indirdim fakat oyunu açmak istediğimde 1 saniyeliğine ekran gelip gidiyor, anti crash launcher dan açmayı deniyorum yine aynı şey, hiçbir şey olmuyor. Manual crack activison a girdiğimde 3 tane aynı hatadan alıyorum. FH4 klasörlerindeki Appxmanifest.xml ve Appxpackage hatası alıyorum bunun bir çözümü var mı. Bilen arkadaşlar da yardımcı olurlarsa sevinirim

    Cevapla
  8. Merhaba admin oyunu kurdum windows sürümüm 1903
    xbox beta ve windows store yüklü geliştirici modu açık oyunu çalıştırıyorum ilk siyah yazılı ekrandan sonra devir saati görünüyor hani şu neon mavi olan 160a kadar geliyor tam playground game logosu turuncu olmadan oyundan atıp tekrar windowsa dönüyor. Sebebi ne olabilir?

    Cevapla
  9. ‘FH4_AutoUWP.exe` Windows tarafından bulunamıyor. İsmi doğru yazdığınızdan emin olup yeniden deneyin. Oyunu açmaya çalıştığımda bu hatayı alıyorum. Ne yapmalıyım. Admin yardım et.

    Cevapla
  10. Enter a basın dedikten sonra oyundan atmasinin sebebi Xbox beta yüklü bende ondan dolayı mı yoksa cracklemi alakalı o sorunu anlamadım.

    Cevapla
  11. rezil google drive

    admin bey google drive kota aşıldı hatası alıyorum çözümlerine bakmışdım fakat drivem’a eklememiz gerekiyor fakat bende o drive ekleme simgesi çıkmıyor

    Cevapla
  12. Admin harbiden çalışıyor dimi crash veya lisans hatası almıyorsa indircem çünkü 44gb yani boru değil 🙂

    Cevapla
  13. ısno. Dll an erro o occured while unpacking: unable to read data! Unarc. Dll returned an error code:-6 Error archive data corrupted (decompression fails) bu hatayı alıyorum ve gereken dll önceden indirip yükledim çözümü bilen yardımcı olabilir mi lütfen

    Cevapla
  14. admin oyunu indirdim kurdum oyunu açıldıktan sonra forza 4 fotosu açılıyo ardından oyun kapanıyo yardım edermisin

    Cevapla
  15. Ben indirdim unpack yaptim cmd acildi biseler oldu sonra kapattim cmd yi oyunun simgeye tikladim.Oyunun penceresi acildiktan hemen sonra kapandi.Ne yapabilirim aydinlatin lutfeen

    Cevapla
  16. Admin bey widows bulamadı diyor geliştirici modu açık xbox var windows denilen sürüme uygun bunun çözümü nedir indirp oynayabilen varmı bu arada

    Cevapla
  17. Admin Windows 1809 sürümünde çalışmaz mı ? Update yapamıyorum windows 1903 sürümü henüz cihazınız için uyumlu değil diyor.

    Cevapla
      • O kısmını halletim. İlginiz için teşekkürler. Oyunu kurdum ama açılıp kapanıyor Gta v daki Social Club menüsü gibi bir şey geliyor sonra kapanıyor ve açılmıyor. Video da 4.01 dk açılıyor sonra kapanıyor.

        Cevapla
  18. admin oyunu açıyorum başlatmak için enter seçeneğine tıkladığımda oyun takılıp kendisi oyundan atıyor sebebi nedir ? geliştirici modu aktif ayrıca güncel windows ?

    Cevapla
  19. Oyunu yükledim nerdeyse 2saat oynadım kappatım ertesi gün bilgisiyarı açtığımda oyuna tıklıyorum oyun açılmıyor oyunu nasıl açarım?

    Cevapla
  20. Öncelikle böyle güzel sayfayı emek verip hazırladığın için teşekkür ederim admin bey.
    Yorumlarda abi bu kaldırırmı şu kaldırırmı diyen arkadaşlara cevaben Her oyunun altında “SİSTEM GEREKSİNİMİ” yazısı bulunmaktadır eğer minimum sistem değerlerinin altında ise kaldırmayacağını anlamanız gerek.
    Admine sorulacak sorular daha başka olmalı ki rahatsız etmeyelim adamı örneğin kurulum hataları eksik dosyalar kurulum işlemi veya sitede bulunmayan oyunların crackini rica etmek gibi düzgün sorular sorarsanız hepsini olmasada birçoğunu size cevaplayacaktır.
    Lütfen açıklamaları sistem gereksinimini okumayı unutmayalım adam oraya süs diye koymuş olmasın crackini bulup size servis etmekle yardım ediyor zaten sizde bir zahmet okuyuverin ömrünüz azalmaz ya HERKEZE İYİ , KEYİFLİ OYUNLAR DİLERİM ADMİNİN DEĞERİNİ BİLELİM KURBAN BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN CÜMLETEN <3

    Cevapla
  21. Admin sen ve bu site bi harikasınız dostum.Allah razı olsun senden.Kaç gündür bu oyunu beklıyodum.İndirdim rtx 2080 ile 2k da 100 fps ile oynuyorum sorunsuzca.Oyun mükemmel ve kusursuz beyler .Bence mutlaka indirin .Tavsiye ederim…

    Cevapla
  22. beyler ben yeni bilgisayar aldım casper nirvana c300 3060 1.60 Ghz 500gb 4gb Ram x64 işlemci
    intel celeron
    ama ekran kartının olup olmadığını bilmiyorum internettede yazmıyor varsa sizce ne kadardır?

    Cevapla