GTA 5 İndir – Full

gta-5-t

Rockstar firmasının en yeni bombası olarak gündeme gelen GTA 5 oyunu bağımlılarını oldukça mutlu etmişe benziyor. Oldukça gerilimli anlara ve çok güleceğiniz eğlenceli anların hepsini bir arada sunan GTA 5 için en iyi görsel versiyona sahip oyun sürümü deniliyor. Bilgisayarının sistemine güvenen herkes için GTA 5’in ayarlar bölümünde birçok değişiklik yapılarak, gölge ve ışık efektlerinden, çözünürlük ayarlarına kadar her şey kişinin istediği şekilde ayarlanabiliyor.

Oyun severler tarafından en iyi aksiyon oyunu seçilen GTA 5 oyunu bu sefer de Ludendorff şehrinde geçiyor. Oyundaki başkarakterlerin kişisel yaşamlarında aşk ve ihtiras dahi birçok farklı olay yaşanıyor. Bu olaylar arasında birbirinde düşen iki arkadaşın daha sonrasında birbirlerinden almak istedikleri intikam konusu oyunun amacını oluşturuyor. Macera dolu bu oyun için ilgi her GTA oyununda da olduğu gibi oldukça fazla.

Sistem Gereksinimleri

  • İşletim Sistemi: Windows Vista ve üzeri (yalnızca 64-bit)
  • İşlemci: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 / AMD Phenom 9850
  • Bellek: 8 GB RAM
  • Ekran Kartı: NVIDIA 9800 GT 1 GB / AMD HD 4870 1 GB (DX 10, 10.1, 11)
  • Boyut: 41 GB

İndirme Linkleri

Görseller

video.png (355×81)

Kategori: Macera Oyunları

Yorum Yaz

E-mail adresiniz yayınlanmayacak. (Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.)

976 Yorum

  1. Oyunu burdan indirdim admin siz Oyun sürümü 1.0.1180.1 / 1.41 yazmışsınız ya oyunu indirip kurduktan sonra
    GTA 5 Update 1.41 İndir – Full Crack dosyasınıda indirip kurmam gerekiyormu ?

    Cevapla
  2. abi 32 gb ram gtx 1080tiyay ekran karti direct son islemic i9 yani pc yi 15000ne toplladim bunu indir kaldirirmi

    Cevapla
  3. ark. burdan fifa 19 da indirdim kesinlikle çalışıyor pc si uyanlar indirsin bende şu an indiriyorum belki uzun sürer ama adam yapıyor işte

    Cevapla
  4. Google Drive linki ya da daha hızlı indirilebilen bir link gelse iyi olur çünkü indirme hızı yavaş olduğundan sürekli başarısız diyor.

    Cevapla
  5. Gamerrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    İntel celeron n3060 1.60 1.60 ghz

    RAM 4 GB

    Windows 10 pro

    İntel hd graphics

    Bu sistem gereksinimleri gta 5’i açarmı

    Cevapla
    • Bilgisayardan anlayan adam

      ekran kartına bağlı
      intelde hd4000+
      amdde rx480+
      nvidiada rx 780+ veya 1030+
      kısacası 2gb 128 her ekran kartı açar
      (DX12 şart)

      Cevapla
      • nvidia da rx780 diye bir ekran kartı yok ve dx12 şart değil dx 10 ve 11 de destekliyor amd rx480 üstü de gerekli değil r7 240 OC 4gb ile mediumda 60fps oynanıyor

        Cevapla
  6. admin açarmı 8 gb ram intel core i5 3230 2.60 ghz 2 gb ekran kartı nvidia 610 m bu arada oyun çalışıyomu

    Cevapla
  7. abi win 10 pro 64 bit intel core İ7- 470MQ CPU @2.20GHz 16gb RAM İntel HD Graphics 4600 kaldırır mı?

    Cevapla
    • Maalesefİ5'imvar

      Sana önerim İntel kartları yerine Nvidia ve AMD kartları kullanman. Yani eğer kasalıysa alabileceğin ve bütçe dostu ekran kartı RX560 ve ya RX570. 900 ile 1300 Tl arasında gidip gelir bunların fiyatı. Artık sana zahmet bunların fiyatını ve güçlülüklerini karşılaştırmak sana kalmış

      Cevapla
    • Fortnite Gamer

      ya kardeşim sisteminle hava atma bendede var yoksa oyunun kaldıracağını sende biliyon tövbe tövbeee

      Cevapla
  8. abi ben tek burda oyun indiriyom lev 4 filan savaş oyunlari gibi ve google diriften indire biliyom nolur google dirifide koyun baska sitelerde var ama gvnmiyom

    Cevapla
  9. Admin 6gb ram, 1gb ekran kartı(Nvidia GeForce 9500 GT),3.20ghz işlemci(İntel Pentium(R)Dual Core)DirectX 12 var açar mı ? Rahat oynaya bilirmiyim?

    Cevapla
  10. admin yardım edermisin bu hatayı veriyor Kod yürütülmesi devam edemiyor çünkü steam_api64.dll bulunamadı.Programı yeniden yüklemek bu sorunu çözebilir diyor

    Cevapla
  11. Admin sana birşey sorucam 8gb ram AMD Radeon R7 M440 4gb ekran kartı İntel core i5 işlemci ve windows 10 pro kullanıyorum 1 tb hafıza kapasitesi var acaba gta 5 i kaldırır mı ? kısa sürede cevap verirsen sevinirim kolay gelsin <3

    Cevapla
    • kardeş çok rahat en düşük ayarda 50 üstü fps alırsın hatta belki orta ayarda olur benim pc de aynı sistem seninkiyle sadece işlemci i3 ben en düşük ayarda 50 fps alıyorum rahat 🙂

      Cevapla