House Flipper İndir – Full Türkçe

House Flipper, tek kişilik evim sensin simülasyonudur. Harabe halinde evlere bir şans daha verin ve sonrasında satarak kar edin.  Çivi ve vidalar en büyük yoldaşınız olacak. Temizliği yapmayı da unutmayın. Becerilerinizi en üst seviyeye çıkarmaya çalışın. İyi eğlenceler dileriz.

    ▪ House Flipper – Apocalypse Flipper DLC

Sistem Gereksinimleri

  • İşletim Sistemi: Windows 7/8/10 (yalnızca 64-bit)
  • İşlemci: Intel Core i3 3,20GHz / AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz
  • Bellek: 4 GB RAM
  • Ekran Kartı: GeForce GTX 560 / AMD R7-260X
  • Boyut: 1,19 GB

İndirme Linkleri

Görseller

video.png (355×81)

Kategori: Simülasyon Oyunları

Etiketler: ,,,,

Yorum Yaz

E-mail adresiniz yayınlanmayacak. (Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.)

153 Yorum

  1. Arkadaşlar oyun yükleniyor ekranında kalmıyor sadece o ekranı geçmeniz için 15 dk filan hiç bir şey yapmadan beklemeniz lazım sonra oyuna giriyor zaten kasma sorunuda ayarlarda grafikleren çözünürlükten ayarlaya bilirsiniz.

    Cevapla
  2. Admin oyunu kurdum açtım ekranda house flipper açılma ekranı var ama oradaki bar yüklenmiyor baya beklediğim halde yüklenmedi çözümü nedir ?

    Cevapla
  3. Merhabalar emin olamadım lakin GT710 ile çalışır mı ? 8gb ram GT710 1gb ve 3.2 ghz win 8.1 can ı run it adlı siteden baktım lakin çok anlamadım low diyor ama güvenemiyorum şimdiden teşekkürler

    Cevapla
      • Teşekkürler bakmaktan da korkuyorum çünkü pc çökme ihtimali var diye biliyorum araştırdım lakin bir kesim bir şey olmaz bir kesim çöker diyor ne yapabilirim ?

        Cevapla
          • Teşekkürler yarın bir denerim o zaman şimdi geç oldu . Hızlı cevap verdiğiniz içinde ayrıyetten teşekkürler 🙂 5 , 10 gün beklerim zannetmiştim

          • Oyunu açtım çalıştı lakin grafikleri en lowa düşürdüğüm halde etki etmedi , lakin yeni oyuna bastığım zaman yanıt vermeyi kesti çok büyük ihtimalle benim sistemimden dolayıdır

    • Bellator oyunda optimizasyon sıkıntısı var sabit fps almak çok zor o senden kaynaklanmıyo benim bilgisayarım sistem gereksinimlerini 2 kat fazlasıyla karşıladığı halde oyun bile neredeyse açılmıyor

      Cevapla
      • oyun optimazasyon sıkıntı ve önemli olan ram değil ekran kartı ve işlemci dir ram de önemli fakat ekran kartı kadar değil ve ekran kartıintel iyi olmadığı için ve işlemci iyi olmadığı için çok kasabilir

        Cevapla
  4. Admin Bey Oyunu indirdim kurdum açtım loading ekranında sonlardayken duruyo hata almıyorum sadece duruyor . Bu arada 64 Bit Windows 10 da oynuyorum işlemcim 5.1 Ghz (Overclocklu) 24 GB ekran kartı (Nvidia Quadrı P6500 TR4) kasması normalmi ?

    Cevapla
  5. hocam ben kimim yaa

    ATI Radeon HD 4800 Series (Microsoft Corporation WDDM 1.1) işlemci intel pentium cpu g345 ram 4 gb 64 bit kaldırırmı

    Cevapla
  6. Muhammed Adem Çamlıca

    admin Intel(R) Core(TM)2 duo CPU E7500 2.93 GHz işlemci 4 gb ram 64 bit işletim sistemi 1440×900 bu özelliklerle oyunu kaldırımı (En düşük grafik ayarları) ve olmazsa oyunun ekranını ?x? söyle örneğin 800×400

    Cevapla
    • Ekran kartın NE ?
      İşlemci 3 veya 4 çekirdekli olmalı
      Ekran kartında yetmezse
      1440×900 bırak oynunu 640x480x de oynayamassın

      Cevapla
  7. Latif Ali Lüksor

    Ben bu siteyi çok seviyorum her zamanda buradan crack indiriyorum, mesala House Flipper oyununu ve daha çok oyunu indirdim hepside güzeldi saten bu site bize güzel içerikler sunuyor,telefondan da indiriyorum black mesada yani bu siteden indirirsiniz baya güzel olur çünkü bu site emeğinin hakkını veriyor.

    Cevapla
  8. Intel Core i7 620M / 2.66 GHz 8GB MRAM 1333 MHz – NVIDIA NVS 3100M – 512 MB AÇABİLİRMİ OYUNU SIKINTI OLURMU ACABA HELP ME

    Cevapla
  9. ADMİN BEY 4 GB RAM İ3 İŞLEMCİ 2.0 GHz EKRAN KARTI İSE İNTEL CORE 5500 VEYA 6500 VAR OYUNU DÜŞÜK GRAFİKLERDE OYNATIMI ACABA

    Cevapla
    • Ben oynatır diye düşünüyorum ama sen bilirsin . 1GB fazla bişe deil en fazla 1 saat kaybedersin bence dene 😀

      Cevapla
  10. İşlemci: intel(r) core(tm) i3-4010u cpu @ 1.70ghz
    ekran kartı : AMD Radeon r5 m230
    ram : 4 GB
    işletim sistemi : 64 bit

    açarmı yada kasma olurmu ?

    Cevapla
  11. Acımasız TITAN

    admin bey benim sormak istediğm klasörü açtık hangisine basıcaz oyunu daha indiremedim internet yavaşta

    Cevapla
  12. Admin mailrudan indirdim oyunu giriş ekranına giriyor orada kalıyor hiç ilerlemiyor veya tepki vermiyor yaklaşık 30 dakika bekledim ama bir yanıt vermedi napabilirim

    Cevapla
  13. Admin ben yetenek hilesinin yapmak istiyorum empyres diye bir dosya varmış bu indirdiğimde yok ne yapmalıyım?

    Cevapla
  14. Admin bir sorum olacak oyunu oynuyorum şu anda hiçbir sıkıntı yok ama win rar ı kapattınızda save gıdecek dıye bır bıldırım cıktı gercektende win rar ı kapattıgımda oynadıgım save gidecek mi

    Cevapla
    • Oyunu indirdikten sonra Winrar gelicek onu aç. Sonra oyunun dosyası var ona tıkla içinde Setup.exe olması lazım ona basarak kurulumu başlatıyorsun geriye kalan işlemleri zaten yapabilirsin

      Cevapla
    • Oyunu çalıştırabilmen için 4 gb ram e ihtiyacın var.

      İşletim Sistemi: Windows 7/8/10 (yalnızca 64-bit)
      İşlemci: Intel Core i3 3,20GHz / AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz
      Bellek: 4 GB RAM
      Ekran Kartı: GeForce GTX 560 / AMD R7-260X
      Boyut: 1,01 GB

      Cevapla
    • Kardeşim ekran kartının 2gb olması çok bişey ifade etmez admin için önemli olan modeli ekran kartı bilgin yoksa bilgisayarım>(sağ tık)yönet>aygıt yöneticisi>görüntü bağdaştırıcıları seçeneğine gelerek ekran kartınızın modelini öğrenebilirsiniz.Her 2gb veya 3gb vram’ı olan ekran kartı her oyunu açmaz veya her oyunu oynatmaz önemli olan modeli sadece bu oyun için demiyorum bu oyun gördüğümce günümüz koşullarının minumum sisteminde açar fakat nasıl oynarsın orası sisteme bağlı.

      Cevapla
  15. Merhaba, oyunu torrent ile rahat bir şekilde indirdim fakat oyuna girdiğimde yüklenme ekranından sonra siyah ekran veriyor ve başka bir sekmede crash report gibisinden bir error veriyor. İnternette çok araştırdım fakat bulamadım bunun çözümü nedir?

    Cevapla
  16. 2 Gb RAM 1GB ekran Kartı (ekran kartıma güvenim sonsuz) düşük ayarlarda 30fps üstü oynayabilirmiyim işlemci amd 3.20 ghz hız aşırtma ile 3.70 ghz win7 64x

    Cevapla
  17. Admin setup dosyasına tıkladadığım zaman windows kişisel bilgilerinizin korunmasını sağladı çalışmayacak diyor ne yapmalıyım

    Cevapla
  18. ARKADAŞLAR OYUNU İNDİRMEYİN BEN İNDİRDİM ÇOK KASIYOR FPS ÇOK DÜŞÜK (4GB RAM 1.3EKRAN KARTI EN DÜŞÜK AYARDADA OYNASANIZ ÇOK KASAR HİÇ ZEVK ALAMASSINIZ

    Cevapla
  19. Oyunu kurdum loding ekrani doluyor muzik caliyo oyun acilmiyor 4 gb ram 2 gb ekran kartim var yardim ci olurmusunuz

    Cevapla
  20. Bu güne kadar bir çok oyun indirdim sitenizden ve hiç birisinde de sorun yaşamadım. Kendim Bilgisayar Eğitmeniyim.Başarılı bir siteye sahipsiniz. Başarılarınızın devamını dilerim.

    Cevapla
  21. Admin Full’unu ne zaman atıcaksın siteye ve diğer arkadaşın dediği gibi google drive dan falan atarsan çok güzel olur.

    Cevapla
  22. Linkte hiçbir sıkıntı yok çok rahat iniyor fakat oyun açılmıyor. Sitedeki çoğu oyunu denedim fakat bunu açınca steam de oyunun sayfasına yönlendiriyor.Dosyalarında bir hata var veya crack yapılmamış sanırım.

    Cevapla
  23. Admin dostum sitedeki onlarca oyunu denedim fakat bunda sıkıntı var. Launcherların ikisi de oyunu açmıyor. Oyunun kendi dosyası da steam e yönlendiriyor. Bi incelersen sevinirim

    Cevapla
  24. Selamlar herkese, oyunu indirdim fakat steam’i açıyor. Admin dostum bu sorun dışında herşeye cevap vermişsin buna da cevap bekliyoruz. Saygılar

    Cevapla
  25. Abdurrahman Eniç

    Tebrik ediyorum site gayet güzel bir site. Fakat bilgisayar oyunları için özel bir bölüm oluşturulsa çok daha iyi olacaktır.

    Cevapla