Kingdom Come Deliverance İndir – Full Türkçe

Kingdom Come Deliverance, Roma topraklarında yolculuğa çıkabileceğin açık dünya temalı bir rol yapma oyunudur. Ailenin intikamını almak için eğitim al. İstilacılara kılıcının tadına baktır. Onları püskürt. Oyunun bence harika grafikleri var, siz de farkedersiniz. Konumuzdan sorunsuz olarak indirin.

Sistem Gereksinimleri

  • İşletim Sistemi: Windows 7 ve üzeri (sadece 64-bit)
  • İşlemci: Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz, AMD CPU Phenom II X4 940
  • Bellek: 8 GB RAM
  • Ekran Kartı: Nvidia GPU GeForce GTX 660, AMD GPU Radeon HD 7870
  • Sabit Disk: 24,02 GB

İndirme Linkleri

Görseller

video.png (355×81)

Kategori: Aksiyon Oyunları,Macera Oyunları

Etiketler: ,,,

Yorum Yaz

E-mail adresiniz yayınlanmayacak. (Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.)

101 Yorum

  1. bendede açıldı 2 gündür oynuyorum bir kaç kere introlarda takılıp kendiliğinden oyun kapandı tekrar sorunsuz girdim oyuna onun haricinde şuana kadar sorun çıkarmadı

    Cevapla
  2. Admin bey oyunu kurdum ama çalıştırırken WHGame.dll hatası veriyor videolarda yapılanları yaptım ama oyun düzelmedi. Çözüm var mı ?

    Cevapla
  3. kurulumda 99.7 de dll hatası veriyor lakin hangi dll olduğunu söylemiyor şimdi sildim birdaha yüklüüyorum bakalım bu seferde aynısı yaşanmaz umarım şimdiden teşekkürler admin sizden daha öncede bircok oyun yükleyip sorunsuz oynamışlığım var bu konudada sıkıntı cıkmıyacağına inanıyorum
    iyi günler

    Cevapla
  4. Admin bi yardımcı ol. Oyunun ileri süreçlerinde ilk kendi atımız verildiğinde neuhof adında bir köye gidiyoruz ve ara sahne girmesi için verilen loading ekranı uzuyor. Sonra açıldığında tüm ordu arkada bekler vaziyette ve görevler verilmemiş oluyor. internette bir çözüm bulamadım.

    Cevapla
  5. Merhaba oyunu sorunsuz kurdum ve actım ancak bende karakterler siyah bir kutu gibi gorunmuyor manzara ve nesneler cok iyi gorunuyor internette arastırdım bu sorunu yasayan cok kisi var ama cözüm bulamadım bu sorunla karsılaşan ve çözen oldu mu acaba

    Cevapla
  6. BEYLER ALTTAKİ YORUMLARI OKUDUM KESİN BENİMKİ DE AÇILMAZ DEDİM AMA AÇILDI VE TÜRKÇE OLARAK OYNUORUM Bİ 3 SAAT OYNADIM FAKAT HERHANGİ BİR SES KAYMASI GÖRMEDİM
    DEDİĞİM GİBİ GERÇEKTEN GÜZEL BİR OYUN İNDİRMEDE DE SIKINTI YAŞAMADIM TORRENT İNDİRDİM UTORRENT ÜZERİNDEN SONRADA SETUPTAN KURDUM VE BAŞKA HİÇBİŞİ YAPMADAN AÇILDI
    BEN BU SİTEYİ YAKLAŞIK 1 BUÇUK SENEDİR KULLANIORUM VE BİÇOK OYUNU BURADAN İNDİRDİM VE BUGÜNE KADAR HİÇBİR SIKINTI YAŞAMADIM.

    Cevapla
      • kardeşim bak 1 haftadır oyuna giriyorum ve maşallah ne hata aldım ne başka bişi bi bilgisayarına bak derim kaldırıo mu kaldırmıo mu die

        Cevapla
        • 1050 im ve i5 den biraz daha iyi bir işlemcim var oyunla alakalı bir problem olduğunu biliyorum çünkü bu hatayı daha önce hiç görmedim

          Cevapla
  7. admin Allah asşkına yardımcı ol bu oyunu çok seviyorum indirdim sizden bir süre sonra CGameContext::StartGame: User has no active profile hatası verdi intten çözümüne baktım heryerden save gamesiteki gamei sil diyor ama ben save i kurtarmak için geri yüklmeme yaptım pc yi ve düzelmedi save gameste de oyun gözükmüyor oyuna giriş yapamıyorum oyunu çok seviyorum Allah aşkına biri yardımcı olsun silip indirdim yine de düzelmedi 2 gündür uğraşıyorum

    Cevapla
  8. Yaww arkadaşım %99.4 te w64shared/d3compıle_47.dll hatası veriyor.şaka gibi. bir yardımcı olurmusunuz..?

    Cevapla
  9. Aga Bu Oyunun Kaç Gb Olduğu Konusunda Kesin Bi Bilgi Varmı.. Kimi Yerde 8 Gb Kimi Yerde 40 Gb Diyo 24 Diyor Burasıda.. Sakata Gelmeyelim..

    Cevapla
  10. Hile modu hakkında nasıl etkinleşeceğini anlatır mısınız, orijinal sürümde steamda yapılıyormuş bunda nasıl?

    Cevapla
    • oyunun yapımcıları oyunun türkçe versiyonunu koydular oyunun içine admin de saolsun içersine koymuş yani ayrı bi türkçe yama dosyası indirmene gerek sen rahat ol

      Cevapla
  11. PersistFİle::Save failed; code 0x80070002 sistem belirtilen dosyada bulunamıyor hatası alıyorum ınstallun en sonunda. yardımcı olabilecek var mı ?

    Cevapla
  12. (playerprofiles)cgamecontext:: user ‘veysel’has no active profil! hatası alıyorum yardımcı olur musunuz ?

    Cevapla
  13. Sorunsuz şekilde indirip, kurdum. Tamamen Türkçe bazı kaymalar oluyor ama güncelleme ile düzeleceğine inanıyorum. Teşekkürler.

    Cevapla
  14. OYUNU kurulumunu yapmak için setup tıklıyorum ileri ileri diyorum kurulum başlıyor 1 dk geçmeden çalışmayı durdurdu diyor setup neden acaba

    Cevapla
  15. hocm diyer oyunu kaldirmadim bunu indirdim torrenten %34 civarinda başlatti indirmeyi sorun olmaz oyunu açarmı cevaplarsaniz sevinirim 🙂

    Cevapla
      • valla hocam bende öle bişey oldu yüklü olan eski sürümü silmedim bunu torrentte açtim baştan indirmedi %34 civari indirmeye başladı :)bakalim sorun olmaz açarsa sorun yok olmazsa kökten kaldirip tekrar indircem hocam 🙂

        Cevapla
    • torrentte oldukça çok seed var yavaş olamaz. kotanızı aştıysanız internet hızınız düşmüştür.

      Cevapla
  16. Lütfen bakın oyunu açarken şöyle bir hata alıyorum ne yapmam gerek lütfen yardım edin:

    failed to load the game dll! WHGame

    Cevapla
  17. Oyunu indirdim ama kurulum yapamadım, Daemon Tools ya da PoweriSo da dosyalar açılmıyor ve kurulum yapamadım :S sadece setup dosyası çlaışıyor

    Cevapla
    • setup üzerinden kurulum yapmanız yeterli. diğer dosyalar ile boş yere vakit kaybetmişsiniz, onlarla işiniz yok.

      Cevapla
      • Dediğiniz şekilde yaptım lakin yükleme ekranında hata verdi, bende diğer dosyalar ( bin uzantılı ) açılmadığı için yükleme yapamıyor zannettim ve uyuz olup sildim dosyalar. Gece 2 den sonra tekrar denerim şansımı..

        Cevapla
  18. Rica etsem Localization dosyasının içinde olan ipl_french.pak ve ipl_german.pak dosyalarını upload eder misiniz. Bunlar olmadan güncelleme yapamıyorum.

    Cevapla
  19. Öncelikle çok teşekkürler admin fakat yine de Allah belasını versin 64 bit olayının ne zaman bir oyun oynamaya çalışsam 64 bit laneti çıkıyor karşıma…

    Bilgisayarı 64 bit’ye yükseltmenin bir yolu falan var mı? (Ram 4 GB)

    Cevapla
  20. merhaba admin bişi sorucam 23 gb oyuna bi 23 gb daha update geldi o update yi nasıl indirebilir burda sadece oyun var yoksa ben mi göremedim

    Cevapla
  21. admin oyun ilk günden 20 gb nin üstünde bi uptade yayınlamış ama bu indirdiğimiz dosya bu uptade i içeriyo mu?

    Cevapla
  22. admin bey oyuna girdim ayarları yükseğe çektim uygula dedim confirm yani siyah ekranda kalıyor 3 kere denedim düzelmiyor sorun nedir aceba gtx 1050 ti i5 4460 sistemim var

    Cevapla
  23. Admin dll hatası verdi önce o dll leri kurdum sonra Uygulama Düzgün Olarak Başlatılamadı 0xc00007b hatası verdi ne yapıcam

    Cevapla
  24. İ5

    AMD R7 240 4 GB 128 BİT EKRAN KARTI

    8 GB 1600 MHZ RAM BU SİSTEM BU OYUNU İYİ OYNATIR MI ? CEVAP VERİRSEN SEVİNİRİM

    Cevapla