NBA 2K18 Kadro Güncellemesi İndir

NBA 2K18 oyunu için yayınlanmış son kadro güncellemesini sizlerle paylaşmak istiyoruz. Eğer oyunun ilk kadroları ile oynuyorsanız büyük değişiklikler göreceksiniz. Bu güncelleme ile aynı zamanda oyuncuların güçleri de gerçek performanslarına göre ayarlanmıştır. Yüklemek oldukça basittir.

NBA 2K18 Kadro Güncellemesi Kurulumu
– Paylaştığımız dosyayı indirin ardından arşivden çıkartın.
– O dosyaları Belgelerim/Steam/CODEX/577800 içine atın ve değiştirin.


indir.png (355×81)

Kategori: Oyun Yamaları

Etiketler: ,,,

Yanıtla Admin

Cevaplamadan Çık

E-mail adresiniz yayınlanmayacak. (Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.)

35 Yorum

  1. admin playnow kısmında roster lc tusu olarak gösteriyor ayarlarımda f2 ama f2 ye bastıgım zaman bir şey olmuyo ne yapmam lazım ???

    Cevapla
  2. Merhaba öncelikle teşekkür ederim. Şöyle bir sorunla karşılaşıyorum ;
    “This save file is corrupted and cannot be loaded.” internete baktım fakat çözüm bulamadım yardımcı olma şansınız var mı acaba?

    Cevapla
  3. Merhaba. Rostera tıklayıp da codex i seçince “The save file is corrupted” diye bir hata veriyor. Dediğiniz her şeyi tam yaptım, nasıl çözebilirim?

    Cevapla
  4. ibrahim halil kara

    dostum herkes yazmış cevap alamamış bende yazayım Belgelerim/Steam/CODEX/577800 bu kısa yola ulaşamıyorum bunuda bi anlatır mısın ? belgelerim içerisinde yok.

    Cevapla
  5. – O dosyaları Belgelerim/Steam/CODEX/577800 içine atın ve değiştirin.
    Belgerimde Steam yok, appdata buldum sonda ki sayılar değişik attım icine olmadı 🙁

    Cevapla
  6. linkleri yeniledim arkadaşlar. trade deadline da gerçekleştirilen tüm takaslar bu roster güncellemesinde mevcut. ek olarak oyunda bulunmayan yeni oyuncu ayakkabılarına da sahip olacaksınız. gerçekleştirmeden önce dosyalarınızı yedeklemenizi öneriyorum.

    Cevapla
  7. Ben roster tuşuna mouseden basamıyorum ayarlarda da F2 Tuşu gözüküyor basıyorum ama hiçbir şey olmuyor yardım lütfen

    Cevapla
  8. son kadro güncellemesi konumuzda eklendi. blake griffin & mirotic & monroe takasları içerisinde mevcuttur.

    Cevapla
  9. Kardeş ben kurdum oyun allak bullak oldu cedi osman zenci çoğu oyuncu yok yeni formaları aldığımızda oyuncular gözükmüyor

    Cevapla
    • son paylaştığım 31 ocak kadro güncellemesi yama olmadan kararlı çalışmıyormuş. son gelen kadro güncellemesi de başka hiçbir yerde yok. o yüzden 25 ocak resmi güncellemesini tekrar ekledim, kusura bakmayın.

      Cevapla
  10. herşeyi yaptım roster bölümüne giremedim fakat güncellemeler olmuş formalar falan tamam antreman bölümüne girdim oyuncular gözükmüyor bi yardımcı olurmusun?

    Cevapla
  11. nba2k18 için en son yapılan takaslardan sonra(örneğin blake griffin in detroite gitmesi gibi) kadro güncellemesi gelecek mi

    Cevapla