Romantizm Kulübü Apk İndir – Para Hileli Mod 1.0.5405

Romantizm Kulübü: Benim Hikayelerim, romantizm temalı bir aşk oyunudur. Karakterinizin görünümünü tamamen siz belirliyorsunuz. Aşık olup erkek veya kızlarla romantik buluşmalara gidebilirsiniz Kaderinizi belirleyecek seçimlerin hepsini siz yapıyorsunuz. Hemen indirin. İyi eğlenceler dileriz.

  • Sürüm: 1.0.5405
  • Boyut: 22 MB
  • Gereken Android Sürümü: 4.1 ve sonrası

Kurulum

İndirme Linkleri

Görseller

Kategori: Android Simülasyon

Etiketler: ,,,,

Yorum Yaz

E-mail adresiniz yayınlanmayacak. (Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.)

179 Yorum

    • Şimdi gördüm kusura bakmayın başlıktan dolayı güncellenmesi sandım çok teşekkür ederiz emeğinize sağlık 🙂

      Cevapla
  1. Merhaba admin ben oyunu indirdim fakat açtığım zaman elmaslar yine az yani hile olmuyor gibi sorun ne acaba

    Cevapla
  2. Benim Holywood Hikayem hikayesinde sezon 3 bölüm 12de depolama alanım olmasına ve internet problemi olmamasına rağmen hata veriyor. Zaten bir tek bu hikayede oldu. Silip geri yükledim ama yine aynı. Sizden kaynaklı olma ihtinali var mı?

    Cevapla
    • Elmaslı konuşma vs. Yapınca random sayılar ve harfler çıkıyor. En eğlenceli yerinde okuyamıyoruz acaba düzeltebilir misiniz ?

      Cevapla
  3. Hile çalışıyor ama yazılar okunmuyo random şeklinde oluyor yazilari okuyamadigimizda oyunun hicbir anlamı kalmiyo bu sorun duzeltilecek mi??

    Cevapla
  4. Merhaba ben indirdim ama bende hep gelişme asamasında diyor baska sitelerden de indirdim ama hep aynısı çikiyo napabilirim?

    Cevapla
  5. yağmur zıpzıp

    admin lütfen bi çözüm bul ya apptan güzel bi şekilde oynamanın imkanı yok günde 2 elmas veriyo sadece sizinkini indiriyoruz elmaslı seçeneklerde random çıkıyo buna düzeltin lütfen

    Cevapla
  6. Elmaslı kıyafetlerde bir sorun yok ancak elmaslı seçimlerde isimler kayboluyor ve konuşmalar yerine sjhb4swjehj2i2838ehrn gibi yazılar çıkıyor

    Cevapla
  7. Admin oyun dönüyor random yazılar çıkıyor bazende açılmıyor. Lütfen bir şey yap biz Romance club oynamak isteyenler bu hileli bekliyoruz.

    Cevapla
  8. Oyunda farklı hikayelerde belli bir yerlere geldim ve sürekli elöas toplamaktan bıktım. Şimdi bu hile apk sini indirsem oyunumda bir sıkıntı olur mu?

    Cevapla
    • Merhaba, bölümler çok fazla donma yaşıyor. Kıyafet ya da saçlarda değil fakat elmaslı seçeneklerde karakterler kayboluyor, donuyor ve tekrardan oyuna giriş yaptığımda aynı sorunu yeniden yaşıyorum.
      Bir çözümünüz ya da herhangi bir öneriniz var mı?

      Cevapla
  9. Arkadaşlar bir kere video izleyin ondan sonra elmas isteyen bölümlerin hepsinde elmas yerine video izle diyor eline sağlık admin

    Cevapla
  10. Admin bu karışık kod yazıların çaresi yok mu bölümü tekrar etmekten başka? Hilenin hiç bi anlamı kalmıyor, okunamıyor sonuçta.

    Cevapla
      • Oyunu yükledim ama elmaslı seçenekleri seçtiğimde “ sjşudususshddhdjfjfgkkggoıdsıkddk” gibi random yazılar çıkıyor. O yazılar bölümü tekrarlamadan düzelmiyormuş..

        Cevapla
  11. Elmaslı seçenekler random şeklinde yani yazılar yok karışık harfler var lütfen onu düzeltebilir misiniz

    Cevapla
    • Uygulamayı kaldırmadan üstüne indirirsen linkten silinmez 🙂 ya da facebook hesabına bağlayıp oynamaya devam edersen hesabında kayıtlı kalır.

      Cevapla
    • Bende bekliyorum bu oyuna o kadar alıştım ki yeni hileli güncelleme de koymamışlar daha lütfen güncelleme yapın

      Cevapla
  12. Şu el elmaslı seçeneklerde sjdwo82fısl gibi yazılar çıkıyor. Onun dışında kıyafetlerde vs Çalışıyor. Bu sorunu ne zaman düzelteceksiniz acaba?

    Cevapla
  13. indirdikten sonra gelen dosyayı ne yapacağımı bulamıyorum bir türlü setup u falan da yok ne yapmm gerekiyor dosyayla

    Cevapla
    • Facebook hesabın bağlıysa ondan açabilirsin Google hesabına kayıtlıysa olmuyor malesef Facebook hesabına bağlanmanı tavsiye ederim.

      Cevapla
        • Evet elmasın ne kadar olduğu önemli değil elmaslı olan her şeyi alabiliyorsun oradaki miktara bakma tek sorun bazı elmaslı seçeneklerden sonra rakamlı bir şeyler çıkıyor konuşmayı anlayamıyorsun eminim onu da yakında düzeltirler. Kıyafet makyaj takı her şeyi alabiliyorsun

          Cevapla
  14. Hile yapmışsınız çok teşekkür ederim yalnızca ufak bir sorun var bazı elmaslı seçenekleri seçtikten sonraki birkaç yazı rakamlı oluyor onun dışında mükemmel çok sağ olun

    Cevapla
    • Hileli güzel ama ne yazık ki parayla satın aldığımız konuşmalar gözükmüyor. MfkfJUıfoldle7272 gibi görünüyor.

      Cevapla
  15. Apk yi siz mi hazırlıyorsunuz yoksa başka kaynaklardan yapılan apk yı mı sitenizde paylasiyorsunuz? Bu arada apk ne zaman gelebilir?

    Cevapla
  16. Oyun indirilmiyor daha önce iniyordu ama şuan linkebastığımda “bulunamadı”yazısı çıkıyor Lütfen yardım edermisiniz yardımınız icin şimdiden teşekkürler

    Cevapla