The Sims Mobil Apk İndir – Para Hileli Mod 18.0.0.82502

The Sims Mobil oyunuyla efsanevi Sims deneyimini mobile taşıyarak karakterlerimize benzersiz özellikler katıyoruz ve oynamaya başlıyoruz. Kendinize ait evleri tüm ayrıntılarıyla tasarlayarak zevkinize uygun bir yaşam alanı tasarlayın. Diğer Sims karakterleriyle ilişkiler kurarak partilere katılın, yeni arkadaşlıklar kurun ve sosyalleşin. Farklı görünüş seçenekleriyle saç, kıyafet veya aksesuar gibi özelliklerinizi değiştirebilirsiniz. Oyunu apk olarak indirerek hemen oynamaya başlayabilirsiniz.

  • Sürüm: 18.0.0.82502
  • Boyut: 109 MB
  • Gereken Android Sürümü: 4.1 ve üzeri

Kurulum

İndirme Linkleri

Görseller

Kategori: Android Simülasyon

Etiketler: ,

Yorum Yaz

E-mail adresiniz yayınlanmayacak. (Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.)

146 Yorum

  1. Yeni güncell ne zaman buraya yuklenir ….. Yuklendiyindede nasil oyun açılıcak onada yardımcı ola bilirmisiniz

    Cevapla
  2. Oyunu eskiden yüklemiştim ama herşeyi alınca oyun sıkıcı olmaya başlamıştı ben de oyunu sildim hesabim var di zaten şimdi uzun bir aradan sonra tekrar oynucam oynamayalı aradan 7 8 ay geçmiştir

    Cevapla
  3. Valaha oyun çok güzel ve oyunu keşvetimden beri oynamaya devam ediyorum param yeşil olan para hepsi çok fazla harcıyorum gine çoğalıyo oyun şahane

    Cevapla
    • Merhaba…Ben The sims mobile oyununu buradan indirdim,şimdi güncelleme geldi ama güncelleyemiyorum, lütfen yardım edermisiniz Oyunu silmek istemiyorum 50.seviye ye geldim

      Cevapla
  4. APK cloud sitesine girdiğimde 404 bulunamadi hatasından karşılaşıyorum acaba sebebi nedir veya başka indirme linkleri koyarmisiniz

    Cevapla
  5. Bakın arkadaşlar oyunun tutorialini geçtikten sonra 3 kere simpara ile birşey satın alın.Işe yarıyor.

    Cevapla
  6. Ben hilesiz oynadığımda karakterler hemen seçiliyordu ama hileli oynamaya başladıktan sonra karakterler çok yavaş seçiliyor neden acaba bilen varmı

    Cevapla
  7. Oyuna başladım baya da ilerledim ve çıkıp geri girdikten sonra bir an da oyun dondu. Onca şey boşuna gitti. Bir daha da olduğu yerdeb devam edemedim

    Ayrıca bunu tekrar ve takrar yükledim. Hep ayni şey oldu. Bu sayfa en güncel paylaşımları yapıyor çok iyi ama bunu düzeltin lütfen.

    Cevapla
    • Pınar oyundaki ilerlemen geri yüklenmiyor sın surumun güncellemesi yok son sürüm güncel olduğunda tekrar dene Tamam mk pınar aferin pınar

      Cevapla
      • Admin artık bunalmdım the sims mobile 301 e kadar gelip yeniden başlıyor ve asla açılmıyor nolur bunu nasıl halledecegimi biri söylesin yoksa boyle güzel bi oyundan mahrum kalacagim

        Cevapla
  8. Ya bu oyun güncel istiyorum basıyorum bu sürüm uyumlu değil diyor gunceleyemiyiyorum napcaz bilmiyorum yardımcı olursunuz lütfen

    Cevapla
  9. Birşey sorcam yeni sürüm hilesi yapar mısınız?
    Birde ben oyunu hileli oynuyorum güncellersem param gider mi? Cevap vereceğini düşünerek teşekkür ederim.

    Cevapla
    • Hileler sorunsuz çalışıyor ancak güncelleme istiyor oyuna giremiyorum baya da level atladım o kadar ilerlemişken yarıda kalmasını istemem doğrusu umarım bu sorunu halledersiz

      Cevapla
  10. Yorumları okudum güncel sürüm için hile yokmuş üzüldüm şu an belki cadılar bayramı gittikten sonra hile yapabilir misiniz adminim?

    Cevapla
  11. Hile çalışıyor ama cadılar bayramı icin güncelleme geldi nasil guncelleyecegim bütün emeğim boşa gidecek galiba

    Cevapla
  12. Gerçekten hile çalışıyor. İnanmıyodum, oynamaya başladıktan sonra baktım param yine az. Eşya aldım daha da azaldı, dedim hile falan yok yine. Sonra şansımı deneyeyim dedim paramın yetmeyeceği bir eşyayı almaya çalıştım aldı ve para eksiye düştü. Sonra bir baktım birden bire 3.000.000 küsurlara çıkmış para birden.

    10 numara oyun. Eline sağlık hile için.

    Cevapla
  13. Telefonum android 5.1.1 önceden Oynayabilirdim ve bir ara oyunu sildim bikac ay sonra tekrar indirdim ve acinca ses var ama siyah ekran neden oynayamiyorum çok da güzel oyundu

    Cevapla
  14. Evet ya bu oyunu Bi hileli yapabilirseniz çok seviniriz herkes koymuş hileli diye insanları kandırıyorlar hile olmuyor hiçbirinde yaparmısınız siz lütfennnnnnnnn

    Cevapla
  15. TUGAY KARADENİZ

    Merhaba, Admin bey oyunu indirdim oynadım belirli bir seviyeye geldim(5.) güncelleme istedi güncelle dedim play stora yönlendirdi git dedim bu oyun ülkebizde kulanılmamaktadır dedi ve oyuna giremiyorum rica etsem ilgilenir misiniz?

    Cevapla
  16. Peki, tahmini olarak bir zaman söyleyebiliyor musunuz? Sizce uzun sürer mi hilenin aktifleşmesi? Bilgi verirseniz sevinirim.

    Cevapla