Assassin’s Creed 2 İndir – Full

ac2

Assassin’s Creed II, Ubisoft tarafından 2009 yılında piyasaya sürülen Assassin’s Creed serisinin ikinci oyunudur. Serinin bu kadar popüler hale gelmesinde emeği büyük oyunlardan biridir. Serinin ilk oyununa göre çok daha geniş bir harita üzerinde oynayacaksınız. İstediğiniz gibi sokaklarda tur atabiliyorsunuz. Bu derece serbest olmanız oyunun artılarından biri olarak görünüyor. Yan görevlerde dahi İtalya’nın güzel sokaklarında dilediğiniz gibi dolaşıyorsunuz.

Yüzme konusunda da gelişmeler olmuş, artık denizde yüzebiliyorsunuz. Eagle Vision isimli özellik sayesinde göremediğiniz şeyleri bile görebileceksiniz. Söz konusu Rönesans ve İtalya olunca birçok ünlü tarihi sima ile karşılaşmanız mümkün olacak. Bunlardan en ünlüsü Leonardo da Vinci, genç haliyle oyuna dahil olacak. da Vinci bazı görevlerinizde size yardımcı olmaya çalışacak. Kendi projesi olan uçan bir aracı da ilerleyen görevlerde kullanacaksınız. Assassin’s Creed 2 Türkçe Yama internette mevcut, indirip onu da kurun. Oyunu anlamanıza yardımcı olur.

Sistem Gereksinimleri

  • İşletim Sistemi: Windows XP ve üzeri
  • İşlemci: Intel Core 2 Duo 1.8 GHz / AMD Athlon X2 64 2.4 Ghz
  • Bellek: 2 GB RAM
  • Ekran Kartı: Shader Model 3.0 256 MB
  • Boyut: 2,95 GB

İndirme Linkleri

Görseller

video.png (355×81)

Kategori: Aksiyon Oyunları

Etiketler: ,,,

Yorum Yaz

E-mail adresiniz yayınlanmayacak. (Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.)

287 Yorum

  1. Oyunu indirdim ama defender virüs buldu. Sonra geri sildim. Yardımcı olur musunuz? Gerçekten de virüs müdür? Malwarebytes ile tarattım sildikten sonra bir şey çıkmadı.

    Cevapla
  2. installition sırasında hata alıyorum hata: Unarc.dll returned an error code: -11
    bi destek atarsanız sevinirim

    Cevapla
  3. Abi indirdim açtım ama install da hata veriyo bundan önce baya kez indirdim hiç bi dosya değiştirmesi yenilemesi yapmadım nasıl düzeltebilirim

    Cevapla
  4. Admin veyahut dostlar oyunu yükledikten sonra (redist kısımlarını falan hallettikten sonra) ubisoft launchta a service is unavaible tarzı bir şey çıkıyor. Böyle bir sorunla yüzleşen var mı?

    Cevapla
  5. Arkadaşlroyun hata veriyorsa oyun klosorüne gidin rediste girin 2 setup var 2 sinide kurun oyun açılacaktır

    Cevapla
  6. Abi basaramadık ya

    Arşiv verileri bozuk oyun yüklenirken hata alıyorum
    Dll.returned an error code -11 Yükleme başarısız diyor

    Bu hatayı alan kimse yok hem drivedan indirdim hem de megadan ikisinde de aynı hatayı alıyorum destek

    Cevapla
  7. admin benim pc kaldırır mı ekran kartı geforce go 7300 2 gb ram 5 gb kullanıbilir alan var : ( benim pc çok kötü : (

    Cevapla
  8. gt 630 (internetten baktım 5.1 sahder model) amd phenom x2 555 3.2ghz 8gb ram kaç fps alır yada açar mı çünkü oyunların donması beni sinir ediyoda 60fpsyi geçer mi?

    Cevapla
  9. Unable to find Ubisoft Game Launcher, please re-install Assasin’s Creed II.
    hatası veriyor admin ne yapmam gerekiyor ?

    Cevapla
  10. benim pc 3 gb ram laptop 70 gb boş depolama alanı işlemci Intel(R) Celeron(R) CPU B815 @ 1.60GHz 1.60 GHz bu 64 bit işleyim sistemi kaç fps verir

    Cevapla
  11. 2 gb ram , 1.5 gb ekran kartı, directx 11 çift çekirdek 2.50 ghz işlemci ve win 7 sistemi var kaldırır mı kaldırırsa kaç fps

    Cevapla
  12. admin lütfen cevap yaz setup dan kurdum ama ‘kod yürütülmesi devamm edemiyor çünkü d3d9_42,dll bulunamadı’ dedi bi yorum gördüm rar dan setup dosyalarını yeni klösör e atıp tekrar deneyin diye ama olmadı bu hatayı alıyorum nasıl çözerim lütfen yardımcı olurmusunuz

    Cevapla
    • internete d3d9_42.dll indir yaz çıkanlardan birini indir dosyayı rardan çıkartıp oyunun kurulu olduğu klasöre at o zaman düzelir

      Cevapla
  13. arkadaşlar kötü ekren kartınız olsada full ayarla oynanabiliyor az bişey uçuyosunuz zamanı dondurabiliyosunuz o kadar hızlısınız ki dona dona gidiyorusunuz

    Cevapla
  14. sistem gereksimleri yukarda bu arada ben 4 gb Ramla bile acıyorum 60 fps iyi onatıyor rtz 2070 cok iyi bir işlemci tek basına cok fazla oyun acar

    Cevapla
  15. HAKAN PERVANLAR

    admin oyunu açamıyorum redist ten e yükleme yaptık en son biri yorumda demiş gene açılmıyor nasıl kuracam?

    Cevapla
    • Dosyaları İndir! bölümü sitenin içinde bulunmaktadır onun hemen altında indirme linkleri kategorisinde linkler mevcut, oradan herhangi bir linki seçip tıklayıp oradan indirebilirsiniz, ayrıca o kategorinin içindeki linkleri göremiyorsanız üstünde yazan indirme linkleri yerine bir kere tıklamanız görmeniz için yeterli olacaktır. Şimdiden iyi oyunlar. 😀

      Cevapla
    • Kötü Almasanda Açar i3 tabi ama Kaç Ghz Bak Bi Sistem Gereksinimlerinden Yüksek veya Aynı İse Kesinlikle Açar Ghz sormamın sebebi Şimdi Bazı i5 ler i3 ten kötü oluyor onun gibi.

      Cevapla
      • arda senin dedigin bu i5 i3 fln eski olabiliyo kötü degil eski olabiliyo bu nedemek fazla iyi degil mesela eski i3 kasa 600 tl full toplanmış webtekno bakmıştı 2 internette gezinirim bilgisayarı o

        Cevapla
  16. YArdım İstiyor

    Admin setupa tıklıyom açılmıyorr sonra microsoft virüs scanscreeen bir programın açılmasını engelledi

    Cevapla
  17. Trollüm leyn :D

    Admin ben bir bilgisayar alıcam ve onda kaç fps alırım pek bilgim yok ama tahminleri alabilirim işte sistem:
    Amd Ryzen 7
    RTX 2070
    16gb ram

    Cevapla