Men of War Assault Squad 2 İndir – Full

Men of War Assault Squad 2, genel olarak tank savaşlarına odaklanmış bir strateji oyunudur. Harika haritalar üzerinden tek oyunculu veya arkadaşlarınıza karşı kozlarınızı paylaşabilirsiniz. Grafikler ve seslerin tatmin edici olduğunu söyleyebiliriz. Benzersiz bir savaş deneyimi sizi bekliyor. İyi eğlenceler.

Sistem Gereksinimleri

  • İşletim Sistemi: Windows 7, 8, 10 sadece 64-bit
  • İşlemci: 4.0 GHz tek çekirdekli, 2.0 GHz çift çekirdekli veya üstü
  • Bellek: 4 GB RAM
  • Ekran Kartı: DirectX 11 uyumlu
  • Boyut: 1,48 GB

İndirme Linkleri

Görseller

video.png (355×81)

Kategori: Strateji Oyunları

Etiketler: ,

Yorum Yaz

E-mail adresiniz yayınlanmayacak. (Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.)

25 Yorum

  1. Admin buna crack nasıl yapıcam acaba video var oda kullanılamıyor yazıto steam ı açıyor yada düzgün çalıştıırladamdı yazıyor

    Cevapla
  2. cengiz kağan köroğlu

    admin bunun birincisi varya onuda eklermisin bazılarının sistemi kaldırmıyor bunu oynamaya lütfen

    Cevapla
    • Şey oyunda sikirmish yani kendinin ayarlanabilir savaş modu varmı yıllar önce indirdiğimde assault squad 2 originis dlc si olmadığı ini oynayamamıştım oynuyabiliyomusun ?

      Cevapla
    • Kardeş oyun rol yapma veya uzun uzun diyalogların olduğu bir oyun değil,basit düzeyde inglizce yeterli.Çıkın şu Türkçe yama merakından.Bende bazen Türkçe yama arıyorum ama Fallout gibi,Skyrm gibi hikayeli oyunlar için rahatlık olsun diye arıyorum,böylesine 2 kelime ingilzce gerektiren oyunlar için bile yama arıyorsan hiç oyun oynayamazsın

      Cevapla
      • Elin gevuru japonca olan atari oyunlarını bile kendi diline çevirmeye çalışırken, bazı manda yavrularının çıkıpta “çıkın şu Türkçe yama merakından” demesi ne kadar şuursuz bir cümledir. Gevurlar nasıl japonca bilmek zorunda değilse, Türklerde dingilizce bilmek zorunda değil. Bu yüzden 2 kelime dahi olsa, orada Türkçe yamayı görmek isterim ki zaten steam üzerinde bu oyunun Türkçe yaması mevcut. Burada sunulmuyor olması garip. Steam üzerinden bu oyunu almış birisi, oyunun Türkçe dil dosyalarını paylaşırsa sevinirim.

        Cevapla
        • Oyundaki ingilizce alt tarafı şurayı savun,şu tepeyi al,şuradaki düşmanı yok et,hepsi bu kadar,bu kadar az seviyedeki ingilizce kelime için bile yama istiyorsan bi zahmet öl sen de kurtul bizde kurtulalım.En basit ülkedeki insanlar bile ingilizce öğreniyor,öğrenebilmek için uluslar arası arkadaşıklar kuruyor,senin öyle bir derdin yok,tek ingilizce görebileceğin yer bu oyunlar ama burada bile görmeye tahammul edemiyorsun.Men of war serisi gibi diyalogların olmadığı,basit bir oyun için bile yama isteyen cahiller varken bu oyunu yapan adamların da işi zor valla.Steam da varmış,e o zaman steamdan al,yamanı da alır rahat rahat oynarsın.Adamların oyununu hem korsan oynuyorsun hemde yama yok diye japonya maponya karıştırıp adamlara kızıyorsun,tam kanser kitlesiniz.

          Cevapla
        • bre cahil ingilizce evrensel bir dildir japonca ile bir mi tutuyorsun veya örnek olarak sölediysen bile aklına adam akıllı bi dil gelmedimi japonca ne ?

          Cevapla
  3. Oyun türkçe mi
    araştırma yaptım ama türkçe yamasını bulamadım eğer türkçe değil ise neden türkçe kategorisinde
    türkçe ise sıkıntı yok 😀

    Cevapla
  4. Hocam girerken ilk logosu geliyor biraz bekliyorum program will be terminated hatası veriyor
    Sistemim:
    4gb ram
    ATI Redaon HD Serises 3600 2gb ekran kartı
    Windows 7 Ultimate 64 bit
    Intel Pentium D CPU 3.20 Ghz (2 CPUs)
    DirectX Sürüm 11

    Cevapla
  5. (genelde cevap olarak yazınca geri cevap vermediğinizden buraya yazıyorum.)
    admin demek istediğim ”Persona 4 arena ultimax” , o pc için var.(kusbra bakmayın)

    Cevapla